Bjerke Vintage & Pre-owned

Virker som de fortsatt holder på å legge ut klokker. Linken er ikke tilgjengelig på nettsiden enda, så vet ikke hvor @karving fikk denne fra. Når jeg refreshet så lå det flere modeller enn første gang jeg gikk inn. Vi får vel vente med dommen til de lanserer den i egne kanaler :)
Endel plukker opp ur fortløpende iallefall. Når eg refresher står plutselig endel som solgt.. Her går det unna:)

Mye pre-owned, lite vintage :)

Av det jeg så virker det som ganske fair priser – spesielt gitt at dette er en proff aktør som skal tjene penger. Spennende å se om dette nivået vil holde seg fremover, eller om dette er et grep nå i starten for at hjulene skal komme igang.

Totalt sett syns jeg dette virker som en fin start på det som kan bli et flott og seriøst supplement til eksisterende brukthandlere og privat-til-privat handel av brukte klokker i Norge.

Men det virker kanskje litt som om noen kanskje har hatt litt for høye eller urealistiske forventninger til hva dette skulle bli? :)

Mye pre-owned, lite vintage :)

Av det jeg så virker det som ganske fair priser – spesielt gitt at dette er en proff aktør som skal tjene penger. Spennende å se om dette nivået vil holde seg fremover, eller om dette er et grep nå i starten for at hjulene skal komme igang.

Totalt sett syns jeg dette virker som en fin start på det som kan bli et flott og seriøst supplement til eksisterende brukthandlere og privat-til-privat handel av brukte klokker i Norge.

Men det virker kanskje litt som om noen kanskje har hatt litt for høye eller urealistiske forventninger til hva dette skulle bli :)
Prisene virker ok. En 1312 til 58k feks.

Avanse på desse må vere endel under avanse på nye ur?

Mye fine klokker og treffer bra på bruktprisene tror jeg. Noe litt dyrt, men også flere som er hyggelig priset. Mye allerede solgt så tror dette ble en suksess :)

Tryggheten man får ved handle brukt via Bjerke er helt klart en stor fordel, og tror de kommer til å få en god del henvendelser på kjøp og salg. Skummelt med disse franken klokkene og farlig gode kopiene.
Betaler lett litt ekstra for den tryggheten og en god natts søvn!

Dumt priser forsvinner ved solgt!
Hadde vært greit og hatt noen referanser på pris fra en seriøs aktør.

Litt usikker på om jeg bør avsløre "hemmeligheten", da det sikkert blir plukket opp og fikset (regner med de leser tråden:), men om man laster ned / viser source for produktsiden så ligger prisen der fortsatt. Den er bare skjult når produktet er utsolgt.