Bjerke Vintage & Pre-owned

Et friskt pust! Mange flotte ur. Fint at en så stor aktør satser på vintage og pre-owned. Prisene virker helt ok.

Redigert:
Noen som vet hva 5513-sub’en, GMT-Masteren og Milgaussen ble lagt ut for/gikk for? (Står bare ‘solgt’ på nettsiden).
*Aha! Fikk svar på det fra pdf’en over.

PAM 1312 også solgt nå, her gikk det jammen unna! Synes det er supert at Bjerke har satt i gang med dette, og tror også det blir bra butikk for dem. Vil tro jeg også kommer til å benytte meg av tilbudet en eller annen gang, enten kjøp/salg eller "bytte" (tilgodelapp). Tipp topp!

Vil tro dagens lansering gir vann på mølla for videre satsing. Kjekt at det kom klokker i forskjellige prisklasser, varianter og fra flere merker. Litt overrasket over at det produseres så få bilder av objektene og at de kun la ut 29 stk nå i starten. Ansatte på Bjerke nevnte for et par måneder siden at de hadde en backlog på så mye som 300 henvendelser, får håpe det kommer flere inn i nettbutikken snarlig.

Noen her som handlet noe?

Lurer på hvem som skal kjøpe den brukte Aqua Terraen til 45k når du får den splitter ny med gratis frakt til 47.920 hos Presis.
Presis ur og gull i Bodø har vel avsluttet/mistet Breitling mener jeg? Hva med Omega mon tro? Har jo vært et rått rabatt år der opp.
Kan fort bli et 'sabbat' år nå

Har ved flere anledninger sett spider dial omtalt som noe unikt og kult/samlerverdig så her er det bare å gjøre seg opp sin egen mening og holde seg til den :geek:

Eldste trikset i boka, finn en skade eller produksjonsfeil og gi det et navn... Sprukket skive; "spider"... Vannskader; "tropical"...

Og voila! Invistoren har oppnådd sitt mål. :)

Var det noen som merket seg hva PAM1312 lå ute for?

Glem det! Fant det ut

• Haha
Reaksjoner: uret
Jeg er ganske spent på hvem som kommer til å plukke den hubloten, samt hvem som mener at den ligger ute til en realistisk pris.