Mortbecken
Støttemedlem
Et friskt pust! Mange flotte ur. Fint at en så stor aktør satser på vintage og pre-owned. Prisene virker helt ok.
Redigert:
Noen som vet hva 5513-sub’en, GMT-Masteren og Milgaussen ble lagt ut for/gikk for? (Står bare ‘solgt’ på nettsiden).
Sikkert fair å sitere seg selv siden det havnet på slutten av forrige side. Hhv. 115’, 110’ og 70’.Noen som vet hva 5513-sub’en, GMT-Masteren og Milgaussen ble lagt ut for/gikk for? (Står bare ‘solgt’ på nettsiden).
PDF-utskrift fra kl. 10.26 i dag - dessverre fra telefonen så ikke allverdens formatering, og noen var allerede merket som solgt - men de fleste er der.
Personlig har jeg aldri hatt sansen for spider-skiver..Komplett 5513 til den prisen er vel et røverkjøp?! En eier også..
Komplett 5513 til den prisen er vel et røverkjøp?! En eier også..
Presis ur og gull i Bodø har vel avsluttet/mistet Breitling mener jeg? Hva med Omega mon tro? Har jo vært et rått rabatt år der opp.Lurer på hvem som skal kjøpe den brukte Aqua Terraen til 45k når du får den splitter ny med gratis frakt til 47.920 hos Presis.
Har ved flere anledninger sett spider dial omtalt som noe unikt og kult/samlerverdig så her er det bare å gjøre seg opp sin egen mening og holde seg til denSjøl synes jeg den var overpriset, da skiva var ødelagt.
Presis ur og gull i Bodø har vel avsluttet/mistet Breitling mener jeg? Hva med Omega mon tro? Har jo vært et rått rabatt år der opp.
Kan fort bli et 'sabbat' år nå
Har ved flere anledninger sett spider dial omtalt som noe unikt og kult/samlerverdig så her er det bare å gjøre seg opp sin egen mening og holde seg til den