Blancpain-tråden

Ja veldig flott skive på den. Mil-spec har jo kun lume dots, kan bli litt simpelt. Men liker den uannsett. Men ja 42 med samme skive som i dag hadde vært perfekt. Hehe nei sant det

Jubileumsmodellen Jonny säljer på finn är ju riktigt nice annars. Vanlig tavla och 40mm. Limiterad till 150 stk och allt det till priset av en stålsub och en middag eller två på maemo ;)
 
IMG_20170420_101211599.jpg


Da har jeg fått bekreftet av klokka er som den skal. Vært hos Swatch Group gjennom Bjerke for å få sjekket at alt var som det skulle. Fikk dessverre ikke papirer på det, men skal høre med BP direkte om de kan gi meg en bekreftelse. Var de som ba meg levere klokken hos Bjerke for å få den sjekket etter jeg tok kontakt med de.
 
Mil spec utan pokemon och datum
Vis vedlegg 39575
Submariner folket hade nog gått bananas om den produceras. Personligen tycker jag denna blir mycket mer spännande.
Vis vedlegg 39577


Någon som vet om bjerke får hem mil spec?

De har bestilt og forhåndssolgt de få de får fra Blancpain. Tror du må ringe og sette deg på liste for å ha noen sjans, dersom noen avbestiller. Alternativt om de klarer å få tak i flere.
 
De har bestilt og forhåndssolgt de få de får fra Blancpain. Tror du må ringe og sette deg på liste for å ha noen sjans, dersom noen avbestiller. Alternativt om de klarer å få tak i flere.

Är redan garanterad en :).

Men vet du hur många bjerke får? Nymans i Stockholm har blivit garanterade 1 och försöker få en till. Märkligt om Bjerke får flera. Alla 500 är sålda enligt Blancpain fabriken, en som var där nyligen på studiebesök. Dom hade inte ens någon att visa upp.

Lite Kjipt om bjerke får många. Blir ju som att springa runt med en sub ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: rolf s
Är redan garanterad en :).

Men vet du hur många bjerke får? Nymans i Stockholm har blivit garanterade 1 och försöker få en till. Märkligt om Bjerke får flera. Alla 500 är sålda enligt Blancpain fabriken, en som var där nyligen på studiebesök. Dom hade inte ens någon att visa upp.

Lite Kjipt om bjerke får många. Blir ju som att springa runt med en sub ;)

Jeg vet hvor mange Bjerke får, men tror ikke de liker det hvis jeg forteller det, men det er veldig, veldig få. :(
 
  • Liker
Reaksjoner: Ceramic
Takker for bilder @Ceramic. Er vell flere bilder av denne her nå enn på google nesten:) Er spent på nye Bathy i 38mm. Håper den kommer i svart til neste år. Kun blå foreløpig.
 
Min drøm om dagen. Bare komme meg til et land og en AD hvor de faktisk har den inne sånn at jeg får sett den på armen.

Nydelig ur som alt annet fra Blancpain. Gratulerer så mye!

Takker så mye!
Vanvittig behagelig på armen. Selv med sine 43mm i diameter.
Har de den ikke inne hos Urmaker Bjerke i Karl Johansgt?