Vis vedlegg 28146 Fant et bilde av min FF. Kjøpt av @Mathfjeld for noen år siden. Er nok en keeper som definitivt er en av favorittene mine. Har en utrolig precense, og den virker mindre på armen enn den faktisk er
Ja smiter fint in under skjortan
Vis vedlegg 28146 Fant et bilde av min FF. Kjøpt av @Mathfjeld for noen år siden. Er nok en keeper som definitivt er en av favorittene mine. Har en utrolig precense, og den virker mindre på armen enn den faktisk er
Vis vedlegg 28546 Vis vedlegg 28547 Vis vedlegg 28548 Vis vedlegg 28549 Da kom remmen fra @Ceramic . passet fint siden jeg er hjemme fra jobb idag med sykt barn. Gikk ikke lenge før den var på. Passet bra og satt nesten like godt som den den vintagestyleremmen som har blitt favoritten. Regner med at denne blir brukt i sommer når kklokka skal være med meg i vannet.
What? Er den ikke til salgs?Haha. Måste tyvärr göra dig besviken där
Skal vel lages i 500 eks. Bjerke står vel ikke øverst på lista...
@Ceramic blir ikke 40 lite når du er vant til chronoen?
Fick precis bekräftat att jag kan få en när den kommer..
13k eur på Nato eller canvas eller 15k på länk..
fan asså.. nu blev det svårt.,
Er ikke lett det der. Prisen var ikke så gal den i forhold til de "vanlige". Ønsker du deg en litt mindre klokke er det kanskje veien å gå.
Jeg må si at jeg liker din chrono bedre. Synes det ser bedre ut med applied markers en bare lume dots, men det er bare min mening. Limeted til 500 kan bli ettetraktet.