Helt enig....40mm BP er digg Vis vedlegg 169358Vis vedlegg 169359
Duplikat av dagens, men synes bildet fortjente en plass her også
Vis vedlegg 176817
Sluta.. min är på service. Ser den säkert inte innan sommaren
Sist var det bara fjädern i bezeln. Quickfix. Nu är det kronan som inte fäster när den skall skruvas. I övrigt går den fint. Men använder ju den som träningsur så fint att få skruvat in kronan. Lämna den direkt till Swatch Group. Tippar den måste ner till bp denna gången.Service igjen?
Eller var den bare inne for en quick fix sist?
Sist var det bara fjädern i bezeln. Quickfix. Nu är det kronan som inte fäster när den skall skruvas. I övrigt går den fint. Men använder ju den som träningsur så fint att få skruvat in kronan. Lämna den direkt till Swatch Group. Tippar den måste ner till bp denna gången.
Refleksjoner som også gjenspeiler mitt inntrykk. 38 syns jeg er så tett på å være helt perfekt at det er litt hypnotiserende. Det har dog vært noe som har holdt meg igjen de to gangene jeg har vært på nippet... (En ting er selvsagt prisen. Noe som for min økonomi ville innebåret salg av noen andre klokker jeg har og liker) Og det er bezellyden, og hvordan den føles på labben. Litt lett på seilduksreimen. Og lyden på bezelen når den dreies har jeg mareritt om. Men, skiva..... byggekvaliteten.... verket..... Gode ting! Så skulle det hope seg opp på konto....