Bump; noterat mig att det just nu är 0 stk milspec till salgs på chrono 24. Keepers
Vis vedlegg 147126
Vintage style reintroduksjon av Air Command.
Vis vedlegg 147124
Spennende ny «vintage style» FF i den fine 40,3mm kassen, med dato på «riktig» plass!
Må si jeg likte den Air Commanden godt. Hadde vært gøy å få tatt den i nærmere øyesyn.
Helt enig, satt mig på lista på bägge. Air Command är väll den som supplerat mil-spec bäst. Får se vad man får tag på
Vis vedlegg 147228
Vis vedlegg 147229
Vis vedlegg 147230
Stilig! Får håpe det er plass til meg også på den listen, og ikke minst at det kommer minst to klokker hit!
Tvi tvi!
Köpte milspec via boutiquen i Paris. Blir där denna gången också. Gav upp både Bjerke och Nymans sist. Enda jag är lite skeptiskt till är 30m wr.
Flott klokke!Helt enig, satt mig på lista på bägge. Air Command är väll den som supplerat mil-spec bäst. Får se vad man får tag på
Vis vedlegg 147228
Vis vedlegg 147229
Vis vedlegg 147230
Vis vedlegg 153755
Føler at Blancpain dessverre ikke får den anerkjennelsen de fortjener! Jeg er i hvert fall strålende fornøyd, og det er ekstra gøy å ha noe man ikke ser så mange av.
Nydelig ur - men på service etter såpass kort tid?Min är på Spa så chansen att träffa på en till här i landet närmsta månaderna gick precis ner med 50%
Vis vedlegg 153955
För övrigt trist att dem bara gör en (1) av denna. 40mm och så clean.
Vis vedlegg 153958
Nydelig ur - men på service etter såpass kort tid?
Og der mistet jeg lysten på BlancpainInget allvarligt. Ringen snurrar bägge håll. Clickfjäder måste bytas. Bjerke skulle beställa ny och byta. Men efter 6 mnd och upprepade tjat om status utan svar åkte den till Blancpain, via bjerke.
Og der mistet jeg lysten på Blancpain
Utsolgt på 1 min..Fifty Fathoms Bathyscaphe Limited Edition For HODINKEE
38mm case, ceramic bezel insert, no-date black dial, and a high-grade, in-house movement in a limited edition of 100 pieces. Meet the Blancpain Fifty Fathoms Bathyscaphe Limited Edition for HODINKEE.shop.hodinkee.com