Om noen er i salgsmodus så rop ut!Noen wristshots av BP FF bathy 38 her? Jeg er forelsket og klarer ikke legge tanken fra meg. Sort eller blå… jeg er så fristet at jeg vurderer å (prøve) kjøpe den via urverket.no
Om noen er i salgsmodus så rop ut!Noen wristshots av BP FF bathy 38 her? Jeg er forelsket og klarer ikke legge tanken fra meg. Sort eller blå… jeg er så fristet at jeg vurderer å (prøve) kjøpe den via urverket.no
Vurderer å kjøpe denne på Chrono 24. Umulig å oppdrive i Norge.
Knall! Gratulerer!Gledes over at jeg nå kan bidra i denne tråden med min Blancpain FF Bathyscape 38mm. Perfekt størrelse og en drøm å bære Vis vedlegg 264384
Grattis! Den der er nydelig !Gledes over at jeg nå kan bidra i denne tråden med min Blancpain FF Bathyscape 38mm. Perfekt størrelse og en drøm å bære Vis vedlegg 264384
Vis vedlegg 267384
Bathyscaphe i titan. Igjen.. Her relanserer de altså modellen i titan. Og X-71. Blir intr
Blå perlemorskive! Fantastisk lekker. Den er ikke lansert enda, og er ikke publisert på nett, men kommer ila. november.Noen som vet hva modellen som stod utstilt på OWF med en mørkeblå/sort marmoraktig skive heter?
Kun 38mm. Kommer en 42mm i 2022. Spennende!Blå perlemorskive! Fantastisk lekker. Den er ikke lansert enda, og er ikke publisert på nett, men kommer ila. november.
Vis vedlegg 268689
Takk! Angret veldig på at jeg ikke prøvde den på armen eller tok bilde!Blå perlemorskive! Fantastisk lekker. Den er ikke lansert enda, og er ikke publisert på nett, men kommer ila. november.
Vis vedlegg 268689
Pris på dette?? Veldig intr.Kun 38mm. Kommer en 42mm i 2022. Spennende!