Blancpain-tråden

Prøvde 38 her om dagen. Hadde en tanke om at den kunne være spot on. Synes den ble litt liten på hånden. En utgave midt i mellom 38 og 43 tror jeg kunne gitt det beste visuelle inntrykket på det designet. Men herregud så flotte ur.
Ingen bilder av 38 på armen? Hvor mange cm er du rundt håndleddet? Vil tro den kan bli litt liten ja
 
Ingen bilder av 38 på armen? Hvor mange cm er du rundt håndleddet? Vil tro den kan bli litt liten ja
Tre forskjellige steder i Wien. Beklager ingen bilder, jeg var et heelt annet sted en å tenke på bilder da. Nå hadde ingen av dem inne i den nye blå fargen så dem jeg prøvde var hvite damemodellen. Godt mulig inntrykket hadde vært anderledes med mørke farger. Man blir blir nok vant til det meste.
 
  • Liker
Reaksjoner: Telemarkshelten
Bump :)
IMG_2645.jpg

IMG_2642.jpg

IMG_2643.jpg


Nästan så jag önskar bp massproducerade som Rolex och co.. börjar bli segt att vänta nu :(
 
Hei, har virkelig fått opp øyne for Fifty fathoms da jeg så en live. Skikkelig lekker ur med god historie. Men det er ikke lett å få tak i disse (5015-1130-52). Synes også Bathyscaphe flyback chrono i stål er veldig fin. Mye fin å se på denne tråden:)Jeg har ikke handlet klokker fra utlandet før, men ser ut som det er det jeg må dersom jeg vil ha tak i en av disse 2 klokkene. Har dere noe erfaringer med kjøp av disse på nett og evt. hvilken nettbutikk som dere vil anbefale eller fraråde....evt. forhandler i utlandet som dere anbefaler. Takker for alle svar.
 
Hei, har virkelig fått opp øyne for Fifty fathoms da jeg så en live. Skikkelig lekker ur med god historie. Men det er ikke lett å få tak i disse (5015-1130-52). Synes også Bathyscaphe flyback chrono i stål er veldig fin. Mye fin å se på denne tråden:)Jeg har ikke handlet klokker fra utlandet før, men ser ut som det er det jeg må dersom jeg vil ha tak i en av disse 2 klokkene. Har dere noe erfaringer med kjøp av disse på nett og evt. hvilken nettbutikk som dere vil anbefale eller fraråde....evt. forhandler i utlandet som dere anbefaler. Takker for alle svar.
Så bra at du har fått opp øynene for Blancpain:) Urmaker Bjerke er er AD, og jeg tror de også har "vanlig" FF inne. Ta en tur innom, evt en telefon om du ikke holder til i nærheten:)
 
  • Liker
Reaksjoner: fysiofelipe
Så bra at du har fått opp øynene for Blancpain:) Urmaker Bjerke er er AD, og jeg tror de også har "vanlig" FF inne. Ta en tur innom, evt en telefon om du ikke holder til i nærheten:)

+1

Hvis du har anledning til å gå innom Urmaker Bjerke på Karl Johan, så snakk med Jinsen. Han kjenner Blancpain godt og ga god service da jeg var ute etter å kjøpe en Bathyscaphe tidligere i sommer ;)
 
Jeg merker at jeg er veldig spent på dine vegne på når den kommer! :) Og angrer som bare det på at jeg ikke bestilte selv....

Den ligger och väntar hos AD. Måste bara få tid till och hämta ut den :). Det ångrar du rätt i ;)

Yonsson på klocksnack fick sin nyligen. Review här.
 
  • Liker
Reaksjoner: fysiofelipe