BLNR vs LN

Min første var en BLNR og synes den var kjempe fin på bilder men ble fort lei den pga blåfargen var for mørk i det daglige så virket mer som LN. For å få frem den fine blåfargen trengs kraftig sollys. Og som en skriver over her så er det for lite farge på denne.

Kjøp eller en Hulk :D
 
Tror de fleste bryr seg mer om prisøkning eller ei fremfor hvordan du definerer ord.
Tro og vite er to ulike ting. Mener bare at man ikke kan si det er en prisstigning i f.eks. februar uten konkretisere det. De fleste er ikke tjent med slike rykter. :) Bortsett fra de som skal selge da...
 
Som @lobster sier, i dunkel belysning ser BLNR nesten ut som en LN, men gjør desto mer ut av seg i godt lys. Denne skulle jeg egentlig selge da jeg kom over en strøken 16710, men BLNR får faktisk mest tid på armen.
IMG_2824.JPG
 
Jeg bestilte en BLNR i slutten av september i fjor og fikk den i dag. Min erfaring er at man må bestemme seg for hvilken modell man ønsker aller mest. Og innebærer valget noe ventetid gjør ventingen gleden desto større den dagen Bring ringer. Det spiller jo egentlig ingen rolle å måtte vente noen måneder på en klokke... Du nevner at en Sub er aktuell på et senere tidspunkt, i så fall ville jeg definitivt gått for BLNR da LN og Sub etter mitt syn blir veldig like. Jeg har en Sea Dweller fra før og derfor ble valget mellom LN pronto eller BLNR med noe venting lett.
 
Sorry, men disse prisstigningene du farer med @Bergen er jo bare tull. Du er jo rene Lilli Bendriss... Har du ikke noe konkret å fare med så kan du holde det for deg selv, er ikke årsmøte i Natur & Ungdom dette her. Helt enig med @Loevhagen

Ser jo at TS nevner denne prisstigningen, men sorry. Det burde ikke ha noe å si. Kjøp det du liker @Kjeksen
Jeg har hatt LN, og var på tidspunktet veldig fornøyd med den. Synes også BLNR virker hypet opp, og som du skriver så er LN mer anvendelig. Tenk deg om og så tror jeg du får valgt riktig til slutt uansett.
 
Er en egen Basel 2017 tråd. Håper på masse spekulasjoner i den fremover. Kjør på!
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby
Jeg kjøpte LN for 1 år siden. Føler denne er mer nøytral og klassisk enn BLNR. Noe jeg godt kan like. Mitt valg stod mellom de to også, men det var noe med blåfargen og "hypen" som ikke tiltalte meg på det tidspunkt. Lykke til!
 
Sorry, men disse prisstigningene du farer med @Bergen er jo bare tull. Du er jo rene Lilli Bendriss... Har du ikke noe konkret å fare med så kan du holde det for deg selv, er ikke årsmøte i Natur & Ungdom dette her. Helt enig med @Loevhagen

Ser jo at TS nevner denne prisstigningen, men sorry. Det burde ikke ha noe å si. Kjøp det du liker @Kjeksen
Jeg har hatt LN, og var på tidspunktet veldig fornøyd med den. Synes også BLNR virker hypet opp, og som du skriver så er LN mer anvendelig. Tenk deg om og så tror jeg du får valgt riktig til slutt uansett.

Setter en flakse Whisky på at Rolex har justert prisene si før 01.04.17. Du kan velge Whisky innenfor rimelighetens grenser hvis du er interessert i et lite veddemål. @Loevhagen Samme premisser gjelder for deg :)

 
Redigert av en moderator: