BLNR vs LN

Setter en flakse Whisky på at Rolex har justert prisene si før 01.01.17. Du kan velge Whisky innenfor rimelighetens grenser hvis du er interessert i et lite veddemål. @Loevhagen Samme premisser gjelder for deg :)

Teknisk sett har du jo vunnet allerede, fordi Rolex har de facto justert prisene sine før 1. januar 2017...

Men du mente kanskje 1.7.17? :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher, UJU og Rød
Setter en flakse Whisky på at Rolex har justert prisene si før 01.01.17. Du kan velge Whisky innenfor rimelighetens grenser hvis du er interessert i et lite veddemål. @Loevhagen Samme premisser gjelder for deg :)


01.01.17? Jeg sender deg adressen min så du kan sende over flasken med en gang :D

Edit; ser at noen kom meg forkjøpet her......
 
Helt OK med et veddemål @Mathfjeld. Slikt er bare krydder.

Imidlertid bør vi ha som ramme at prisene som Rolex eventuelt justerer, skjer slik ryktemakerne har predikert:

a) på populære stålmodeller som Submariner og GMT Master II
b) at prisøkningen skjer "snarlig" (februar/mars); 1.3.17

Så veddemålet aksepteres, dersom du tør være med på disse to parametrene. :)
 
Nye priser på SUB og GMT Master II effektivt senest 15.03.17 kan jeg gå med på. Skal vi si 10 yr Springbank i potten?

For å ikke bare være OT her, jeg ville gått for LN. Vet ikke hvorfor, men blåfargen fikk jeg aldri helt sansen for.

 
Redigert av en moderator:
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Informasjonen jeg sitter på sier 8% ila mars. Kan derfor ikke gå med på 01.03. Beklager mye frem og tilbake her :) @Loevhagen

15.03 på dine premisser?
 
GMT_zpsnislpey6.png


Fasit på tråden. Så nå er det bare å avvente fasit på veddemålet. Tipper 8% før 1.4 ;)


edit: ser @Mathfjeld calla 8% mens jeg skrev min post, så da trekker jeg meg stille og rolig ut av veddemålet..
 
  • Liker
Reaksjoner: Jone og Plainview