Ser riktig nok ut det, til min store overraskelse må jeg inrømme.
Takk for at du sendte mail, da fikk vi ihvertfall klarhet i hvem jeg er / representerer
Det er bra, men det er fortsatt feil at du/dere skal legge ut slikt i Tidssonens kjøp/salg-forum...
Som noen sier er det kanskje litt feil dette her, tråden altså.. Fint at trådstarter ser ut til å ha blitt bekreftet som en representant/ansatt fra QXL iallfall.
Kanskje dette kan være en anledning til å finne en måte å melde tilbake til QXL på når noen av oss ser "drit", og ønsker å få det vekk?
Kort kommentar ....
Det ene bildet som ligger på oppgitte salgsannonse er en fake med alle de klassiske feilene .... så hvis det ikke er denne klokken som skal selges hadde jeg kanskje byttet ut bildet
.... MEN er det denne klokken dere skal selge hadde jeg fjernet hele annonsen ASAP.
Det aktuelle bildet er:
tigergutt
Jeg oppfattet aldri at poenget med denne tråden var for å få klokken solgt, men et direkte resultat av brukere på qxl som hadde stilt spørsmålstegn rundt klokken (som så ble besvart i første posten).
Rent tematisk passer det kanskje ikke helt inn i tråden her, og denne bruken av forumet er kanskje litt uvant for oss som pleier å henge rundt her en del.
Om det er "riktig" eller "galt" får kanskje Juice ta en avgjørelse på, jeg personlig synes det er flott at QXL initierer en dialog når "vi" som forum i årevis har klaget over kvaliteten på auksjonene der (og annonser på finn.no for den saks skyld).
Vi kan da ikke klage på mangel på kunnskap og dårlig oppfølging av meldinger vi har sendt på varer på qxl og samtidig klage på at en ansatt i qxl dukker opp på forumet med ønske om å rydde opp i hva vi har klaget på?
Trådstarter har for øvrig fortsatt ikke fjernet linken til annonsen...
Så, dersom du er ansatt hos Qxl, så oppfordrer jeg deg til å fjerne linken til auksjonen umiddelbart
Beklager om jeg har laget en tråd i feil kategori men denne føltes som mest naturlig.
Kort kommentar ....
Det ene bildet som ligger på oppgitte salgsannonse er en fake med alle de klassiske feilene .... så hvis det ikke er denne klokken som skal selges hadde jeg kanskje byttet ut bildet
.... MEN er det denne klokken dere skal selge hadde jeg fjernet hele annonsen ASAP.
Det aktuelle bildet er:
tigergutt
Sånn er det når man skal legge opp annonser som ser grafisk pene ut. Bildet med hvite dials er funnet på nett og er følgelig ikke av den klokka som selges. Resten av bildene er tatt av klokka. Takk for tipset
Er skeptisk til av grafisk pene annonser veier tyngre enn å vise bilder av gjenstanden som faktisk er for salg..
Blir ikke lett å stole på qxl om det er ok praksis å drive salg der man bruker illustrasjonsbilder uten å tydelig merke disse.. Hvordan skal man da kunne bedømme tilstand, ektehet, etc?
Oi, her har forum politiet virkelig hatt en travel dag:
Skjønner at du har skrivekløe, en jobbsøknad til Admin er på sin plass, kanskje gir han deg en slik:
Jeg er på alle måter positiv til at qxl ønsker en dialog med tidssonen, det er flere ting ved qxl som helt klart er fishy. Er man heldig kan denne dialogen ordne opp i dette.
.