Beslutningstagere er fine de, bortsett fra at de skal beslutte alt mulig rart.
Jeg tar en "doer" over en beslutningstaker hvilken som helst dag .
Jeg tar en "doer" over en beslutningstaker hvilken som helst dag .
LOL
Nok en kandidat til årets tråd...:roll:
Skulle ønske mine salgstråder gjorde folk så opprørte at de lå kontinuerlig på toppen av siden....
Til QXL:
Hva er grunnen til at dere tillater salg av varer som misbruker diverse varemerker?
Ser at det ligger ute endel solbriller, lommebøker, smykker, klokker o.l. på qxl.no som er falske/kopier.
Selger skriver at varene er "insp" (inspirert), så man blir ikke direkte lurt. Men likevel er vel dette i strid med diverse lover å bruke andres merkevarenavn/logo?
Når det gjelder fake klokker har vi hatt et par runder på dette for noen år siden og det er i utgangspunktet en person på ks som har ansvaret for å gå gjennom denne kategorien for utrensking.
Vedrørende kinavarer etc er det ikke stort å gjøre, som på alle andre markeder vil det alltid være en stor mengde varer av denne typen og så lenge folk kjøper disse varene så forsvinner de nok heller ikke.
Så godt det lar seg gjøre fjerner vi ting som åpenlyst er kopier, men hovedproblemet er jo selvfølgelig at det er 300k produkter ute på QXL og dermed en stor jobb å gå igjennom alt. Vi har samarbeid med en god del av merkevare eierene som bidrar til at en god del kopier blir eliminert men ønsker også kontinuerlig tilbakemeldinger fra våre brukere.