Gleder meg, virker som at Breitling er i siget!For de som er interessert i årets nyheter fra Breitling, så vil det bli live lansering torsdag 16 april kl 14.00. Registrer dere via linken i Breitlings Instagram konto. Tror de har mye spennende på gang. Georges er i farta om dagen
Jeg er ikke helt enig med deg. Personlig synes jeg det er litt stas med boks og det som følger med. Det er liksom en del av hele opplevelsen for meg. Håper de kommer med er alternativ som er litt innovativt og samtidig føles litt eksklusivt. For det synes jeg det bør når man kjøper et sånt produkt.Breitling leverer varene. Supert å slippe hardboks og fysiske garantikort spør du meg. Med noen få untak så er bokser stort sett rimelig zZz.Breitling Is Ditching All-Important Watch Boxes and Papers to Cut Down on Environmental Waste
Breitling will stop using boxes and papers for its watches in an effort to be more sustainable.robbreport.com
Den der er helt rå. Man blir overraskende fort vant til størrelsen.Pakket denne ut idag
Vis vedlegg 191118
Klokkene er fine, likte ikke disse lenkene på den gamle 80 talls modellen. Men nå syns jeg de virkelig ser fine og revitaliserte ut.
Er det bare meg eller er 108 laken litt i meste laget for en Breitling i stål?