Er det galt av meg å ville ha den?
Jeg likte den også...
Synes den norske veiledende prisen virker noe stiv kontra veiledende pris over dammen på 8.100 USD. Til sammenligning er veiledende pris på no-date sub henholdsvis 79.700 NOK og 7.900 USD.Her har Breitling gjort alt riktig unntatt prisen.
108k?
Nei.
Når det finnes så mye annet fint der ute i segmentet 80-100k er jeg usikker på om dette blir en salgssukess.
Til den prisen tviler jeg på at det blir solgt en eneste en på det norske markedet. BB chrono sg koster til sammenligning 65kMed norske priser offentliggjort begynner jeg å tvile litt på at disse vil selge i antallet de potensielt kunne..
Når ble forresten 8100 $ til 108.000 norske kroner.. ?
Jeg synes den nye serien ser spennende ut og kunne absolutt tenkt meg denne med kobberfarget tallskive og den nye Rouleaux lenken - wow!Vis vedlegg 191336
Da er vi to! Kastet meg rundt og bestilte en med en gang
Bestilte du regnbueutgaven? Det er i så fall helt rått!
Synes Breitling gjør spennende valg her. Moderne, men retro og står for sitt eget uttrykk. Mange reagerer visstnok på prisene, men Breitling har generelt skutt i været de siste årene. Så kan man jo diskutere hvorvidt en Breitling chronograf til 100 000 eller en Submariner til 90 000 gir mest for pengene...
Godt poeng.
Men, til sammenligning er det ikke så mange Breitlingmodeller som ender opp med å bli tidløse klassikere.