Om kapteinen er på broa om kveld og natt, så bør lesbarhet i veldig lite lys være et viktig punkt.
Om kapteinen er på broa om kveld og natt, så bør lesbarhet i veldig lite lys være et viktig punkt.
Blir nok en tur innom Lervik når jeg kommer hjem, for å forske litt på hvilke modeller jeg liker best.
Tro meg, spiller ingen rolle hvor store crownguards eller bezeler er. Et støt gjennom et fall i stein ryster urverket like mye om det er bezel eller bezelløst.
Med Explorers mindre profil og støtabsorberende dippedutt tror jeg den tar et fall på flisegulv bedre.
Kan ikke en av dere som har både Sub og Expl teste for oss
Men, som Jolu så korrekt sa, en kaptein må ha Sub
Nei, ikke enig ! Som kaptein ute på verdenshavene, er vel en GMT en "riktigere" modell ?
Flott, vi venter i spenning på utboksinken - husk masse bilder!
Får vel investere i nytt makro objektiv til kameraet så det blir brukandes bilder
Tro meg, spiller ingen rolle hvor store crownguards eller bezeler er. Et støt gjennom et fall i stein ryster urverket like mye om det er bezel eller bezelløst.
Med Explorers mindre profil og støtabsorberende dippedutt tror jeg den tar et fall på flisegulv bedre.
:
Hva snakker vi om ?
Den er grei men det var "støtabsorberende dippedutt i en Explorer" som var overraskende.
Beklager til trådstarteren om jeg fortsetter kuppingen men Paraflex er ingen nyvinning i klokkeindustrien : så å si alle klokker har tilsvarende system ( KIF eller Incabloc som regel, KIF på en sub). Rolex har utviklet sin egen Paraflex for å bli uavhengig av en ekstern leverandør og selv om jeg tror gjerne at den er enda bedre på papiret enn KIF som har eksistert i over en mannsalder er det først og fremst strategisk.