Bruksklokke Rolex?

Ville blitt ekstremt overrasket om det ikke er normal støtbeskyttelse også i en sub. Dette er normalt på omtrent alle verk. Man ser det veldig godt på bilder av verket, om noen føler kallet som sitter på noe mer praktisk enn en iPhone... :)

Bryr meg lite om Rolex, bare refererer til Rolex produktinformasjon...

Ok. Ja det er nok støtabsorberende mekanismer i de fleste mekaniske urverk. Jeg refererte kun til det faktum at Rolex i sin egen produktkatalog reklamerer med at explorer I sitt urverk har noe Sub sitt urverk ikke har. Puuh. Ingen ekspert på Rolex jeg refererer som sagt til deres egne skrevne ord.

Jeg bruker min Submariner 16610 fra 91 ofte. Hver dag nesten de siste tre årene. Den er med på nesten alt - hagearbeid, snekring på hytta, setting av kveitevad, seiling, møter i dress, svømming, trening presentasjoner med mer , og slik ser den også ut :D

Den tåler alt og går like godt - etter min smak blir den bare penere og penere - service har den ikke sett på maaange år, det bryr den seg ikke om. Den er passe stor, lite bling, passe stilig og hellt perfekt til alt.

Da er jeg blitt Rolex Submariner eiger for første gang. Det ble en ny 116610Ln hos Lervik ur. Bilder kommer senere ikveld.. :)

Får ikke lagt inn noen bilder jeg, tips?? Prøvde med Flickr, men funket ikke hvilke program bruker dere her??

Last ned tapatalk appen. Å laste opp bilder med den appen er en fryd ;) Vet appen er tilgjengelig for Iphone i hvert fall, og antar den også er tilgjengelig for andre smartephones.

sunu2uma.jpg
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2