Hvorfor ikke? Liker du den, så kjør på.
Men det kan være gret å tenke på at du trolig vil tape mye penger dersom du senere vil selge den.
Dette viser seg å være standardsvaret her på forumet, nesten uansett hva spørsmålet erKjøp en Sub
Dette viser seg å være standardsvaret her på forumet, nesten uansett hva spørsmålet er
Synes Fjord ser bra ut, men som det er nevnt må du nok regne med et stort verditap dersom du selger.
Dersom det føles bra på handa - go for it!
Hvorfor ikke? Liker du den, så kjør på.
Men det kan være gret å tenke på at du trolig vil tape mye penger dersom du senere vil selge den.
fin klokke med et bra ETA verk.
High grade fakes? Kaller du Sinn fake?
Det var en tid når ETA solgt mange ETA deler til Asia og dem gjort sin mikmak der some den GMT 2836-2 versjon(som er 100% Asian module) og mange gull urverker...2824-2 og 2836-2 hovedsakelig.
Disse var med incabloc spring og standard grade.
ETA selger ikke mer noen deler til Asia som jeg vet om men hvem vet for sikkert.
Uansett, mange seriøs Tysk/Sveitsisk klokkemerker bruker "élaboré" grade eller "chronometer" grade.
Ikke alle bruker de siste Asiatisk ETA stocks som Helenarou og sin sterile-hommages...
High grade fakes? Kaller du Sinn fake?
billigste ETA versjon brukes av mange, ikke bare i fakes.
ikke som at ETA lager et eget verk til fake-markedet
Nei, bare moro eller skiller min post fra den andre for å gjør det lettere til å oppfatter, prøver ikke å kjefte noenHva skjer med fet skrift? Understreker du et poeng, eller er det bare for moro?
Nei, bare moro eller skiller min post fra den andre for å gjør det lettere til å oppfatter, prøver ikke å kjefte noen
Oh ja jeg ser det! Du er den tredje person som helt opp ned pga min feit bokstaver...IMO er det forstyrrende, ikke noe annet.
Sinn bruker vel ikke laveste graden ("standard")? Alt jeg har lest om det sier at Sinn bruker "top".
Hvor har du det fra at Sinn bruker "standard"?
Nei? Hvordan i all verden kan du trekke den konklusjonen? Eneste jeg nevnte var at det er en low grade ETA, som du kan finne i fakes med ETA verk.
Dette var heller ikke mitt poeng. Poenget er at det er ett "dritt" verk som lett kunne ha vert oppgradert av Bruvik for å få en finere bakside og en mer pålitelig mekanisme.