Callahan kaster bort tid

Se der ja, takker og bukker! Tilleggsspørsmål: finnes denne (OPOLMLE) kun i 45.5 mm?
 
Siden jeg allerede har sluppet katten ut av sekken i Dagens-tråden, kjører jeg her en kort presentasjon av siste tilvekst:

OMEGA Speedmaster Professional 861 145 022, fra 1969.

Min motivasjon denne gangen var ikke å få meg en "pre moon (landing)", men en som hadde utseende med seg. Overfladisk? Ja, men hvorfor betale for noe som ikke betyr spesielt mye for meg - og denne er bare noen måneder "feil" ;)

Det jeg så etter var et pent eksemplar med de "dype"/utfreste subdialsene, som OMEGA dessverre gikk bort fra i løpet av 70-tallet. I tillegg ønsket jeg gylden patina. Med denne fikk jeg en fin gråsort farge på bezel, som jeg elsker både på Speedy som Submariners. Kjøpet var mer eller mindre impuls, men jeg visste at jeg måtte ha en vintage Speedy før eller siden - uavhengig av hva som med tid og stunder skjer på andre fronter..

Jaja, nok om dét.

Først mine bilder, deretter noen av selgers. Enjoy. I know I do :cool:

IMAG1615.jpg

speedy69.jpg

speedysinharmony.jpg

590670422_o.jpg

590670769_o.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Vegard og Preacher
Meget lekkert Mikke! :D Er litt keen på en vintage Speedy selv ;) Et ur som definitivt kler noen år på baken. Tørr jeg spørre hvor du kjøpte den?
 
Gratulerer med etterlengtet stepped dial! Endelig er det håp for at du blir lykkelig og finner roen :) Fint eksmplar.