Funker nok bra detHei!
noen som vet hvordan en Santos 35mm vilta seg ut på et damehåndledd? Vurderer gave til bedre halvdel, og vil helst gå for en modell som evt kan selges uten for mye tap hvis den ikke faller i smak
Ja, her ser du den på 14 cm håndledd:Hei!
noen som vet hvordan en Santos 35mm vilta seg ut på et damehåndledd?
Virker som at Bjerke ikke har så god info på ventetid fra leverandører. Jeg fikk beskjed om ca. 1 års ventetid på explorer 1, men kom etter 3 mnd.Vurderer sterkt en Tank til bryllup i august, mailet både Cartier direkte og Bjerke ang. Tank Must LM.
Cartier opplyser ingen ventetid, kun en ukes postgang. Bjerke opplyser om 2-3 måneder ventetid. Hvem skal jeg tro på, og hvorfor er eventuelt forskjellen så stor mon tro?
Var innom der for ca. 1 måned siden, og da sa de omlag 1 år for stål (two Tone hadde de inne).Jeg har sett på Cartier Santos medium en god stund nå og vurderer å gå til anskaffelse. Jeg sendte for en måneds tid siden en mail til Bjerke med spørsmål om hvor lenge jeg måtte belage meg på å vente før klokken var leveringsklar. Har aldri fått svar på mailen så spør derfor her i stede om noen vet hvor lang ventetid det er på en Santos om dagen?
Jeg har sett på Cartier Santos medium en god stund nå og vurderer å gå til anskaffelse. Jeg sendte for en måneds tid siden en mail til Bjerke med spørsmål om hvor lenge jeg måtte belage meg på å vente før klokken var leveringsklar. Har aldri fått svar på mailen så spør derfor her i stede om noen vet hvor lang ventetid det er på en Santos om dagen?