Da sitter man igjen med å enten gå for en Tank eller en annen modell. Jeg valgte en annen. Lenke med fantastisk løsninger ikke en gang Gerald Genta kunne forutse.
Flott!Joda. Grei sak dette. Må få tak i ett ekstra lenkeledd eller to, da jeg maxer lenken nå når det er varmt ute.
Vis vedlegg 297794
Takk. Siden jeg kjøpte online direkte fra Cartier, så skal jeg sjekke med dem hvordan man løser dette direkte.Flott!
Samme problem her. 810kr per. stk (om jeg husker rett). Bjerke sa vel 1-2 mnd. levering, men var på plass etter ei uke.
Joda. Grei sak dette. Må få tak i ett ekstra lenkeledd eller to, da jeg maxer lenken nå når det er varmt ute.
Vis vedlegg 297794
Hvordan fungerte det å kjøpe direkte fra Cartier? Noen utfordringer med toll e.l.?Takk. Siden jeg kjøpte online direkte fra Cartier, så skal jeg sjekke med dem hvordan man løser dette direkte.
Når man handler online hos Cartier er prisene i NOK med norsk moms inkludert. Gratis frakt med DHL. Levering er 2-3 dager. Cartier sier 5 dager, men det er konservativt estimat. Alt er forhåndsdeklarert. Man kan også velge å betale med Klarna, som forfaller etter 4 uker etter innkjøp. Man får varen før man betaler. Genialt enkelt.Hvordan fungerte det å kjøpe direkte fra Cartier? Noen utfordringer med toll e.l.?
Vet ikke, men hvis netthandling funker så bra så hvorfor kan de ikke beholde mer profitt ved å kutte forhandlere?Hvorfor er ikke Bjerke og Norge på lista over Cartier AD-er? -> https://stores.cartier.com/en_eu
Det er nok mange som vil prøve klokker i fysisk butikk. Det er jo tross alt et velprøvd konsept. Enn så lenge - heldigvis.Vet ikke, men hvis netthandling funker så bra så hvorfor kan de ikke beholde mer profitt ved å kutte forhandlere?
Bra. Det hadde vært dumt å ikke ha en Cartier-forhandler i Norge, selvom det virker som de kommer til å gjøre det bra på nettsalg.Fikk svar fra en kilde at det kun er Cartiers egne butikker som vises på den innholdsrike listen over Cartiers utsalgssteder på hjemmesiden. Bjerke er tydeligvis ikke å regne som en slik butikk. Litt rart, men forståelig. Man må jo opp i 2. etasje for å ta Cartier i øyesyn.