Bisarr diskusjon blant disse to ''eksperter''
For oss som ikke gidder å se hele videoen som du ikke reklamerte så veldig godt for, hva snakker de om?Bisarr diskusjon blant disse to ''eksperter''
Får absolutt ''struts følelse'' av å lytte til dem. Dvs.stikke hodet i sanden og problemet forsvinner.
De to enten lyver, ..så det renner av dem, eller så er de totalt stupide.
Jeg velger å tro det første..........
Og da spør jeg: ''hvorfor lyver de'' ( retorisk sp.mål )
Joda, de beskriver en situasjon og mekanismer som er reelle i den verden de opererer i men selv om det har en global innvirkning er det ikke nødvendigvis et speilbilde av det norske markedet: det finnes ingen gråmarkedshandler her som har 15 Hulk og Batwhatever og Pepsi i safen som han har betalt langt over retail for å kunne generere profitt. Det finnes bare Ola Nordmann som har kjøpt en Daytona og en Pepsi på retail direkte fra AD og som hvis han må selge kan selge langt under det som fortsatt oppfattes som marked uten å miste en krone, det finnes også en og annen som har kjøpte en, to eller tre av disse modellene godt over retail med et visst håp om profitt, disse må muligens tåle et lite tap om de må selge og de har ingen påvirkningskraft som disse dealere med enorme lagre Luxury Bazaar snakker om. Det er bestandig langt flere potensielle kunder enn populære modeller som de poengterer, også her i Norge, men om kjøperne bestemmer seg for en litt kraftigere korreksjon enn i mesteparten av verden er det ingen krefter som kan motvirke det.
Ikke uenig i din refleksjon @lobergen
Du og jeg såpass voksne at vi husker hva som skjedde etter høsten 2008.
Er nok mange som søker trygg havn mens de biter seg fast i masten.
Tiden er nok ikke inne for å spekulere i Hublot og Franck Muller
Selv trygge havner kan bli utsatt for ekstreme stormer, så det er jo definisjonsspørsmål...Du spår Daytona og 5711 ned som har vært de trygge havnene frem til nå.
Finnes det en trygg havn i klokkeverden?
Du spår Daytona og 5711 ned som har vært de trygge havnene frem til nå.
Finnes det en trygg havn i klokkeverden?
Synd du ikke rakk denne, Erling.Sa nettopp nei til en svært pen 16710, som hadde stått i 135k, prutet ned til 85k...
Det er fremdeles for dyrt.
Sa nettopp nei til en svært pen 16710, som hadde stått i 135k, prutet ned til 85k...
Du prutet fra 135’ til 85’ og takket deretter nei?!Sa nettopp nei til en svært pen 16710, som hadde stått i 135k, prutet ned til 85k...
Prøv å gjør det på et marked i utlandet, og se hvor mange venner du får! HahaDu prutet fra 135’ til 85’ og takket deretter nei?!
Her tror jeg nok at @Mr.Erling er ute på en aldri så liten bløffetur......Du prutet fra 135’ til 85’ og takket deretter nei?!