D-Blue

Phenix

Støttemedlem
Medlem
2. jan. 2011
Sted
ThePromisedLand
En tur på julemarkedet i Trondheim i dag med fruen. I det vi spankulerer nedover gågaten på vei mot kafé Bristol må vi passere urmaker Lian. Hva er der jeg ser (!) en D-Blue i utstillingsvinduet. Skrår passe diskré mot vinduet, og får bekreftet at den virkelig står der.
Jeg er handlingslammet iom at fruen er med. Tiden på kafé Bristol med husets egen napoleonskake er for meg et stort sort hull. I det fruen må late vannet, ser jeg mitt snitt i og ringe til Urmaker Lian med et overvåkent blikk etter fruen. De kan bekrefte at dette er en avbestilling de satte opp i vinduet nå.
Jeg kommer snart !!! får stammet frem......
Hvordan får jeg fruen raskt og elegant hjem nåda mon tro ? Vel, hjem kom hun og jeg satte meg i Lexusen og duret mot byen.
IMG_2626.JPG

Herregud hvor 'ruset' jeg var av glede på vei nedover til Lian.
IMG_2635.JPG

Klokke blir prøvd, og lenke tilpasset. Er jo glidelock 20mm i låsen også.
Jeg passer på boxen og er sånn passe kry nå.
IMG_2633.JPG

Ken Sato får koze litt på puten enn så lenge.
IMG_2634.JPG

Så kommer klokken på hånden og der kom det snikende en litt sånn 'hva er det du gjør' følelse. Men jeg svelger unna og fullfører toktet som planlagt.

Er andre gangen jeg kjøper denne ny nå. Håper, og faktisk trur dette er......Eh,Ikke lås deg nå Timebandit (!)......Du tenker ikke klart nå.

Uansett, klokka er helt nydelig.

IMG_2642.JPG

Ganske tykk og kompakt !

IMG_2643.JPG

Fra nettet.
Rolex-Deepsea-D-Blue-Dial-Edition-1.jpg

Takk for titten.

Redigert:
Gratulerer! Jeg digger den der! Har selv hatt lyst på den siden jeg prøvde den på armen hos Lervik for et års tid siden..

• Liker
Reaksjoner: Phenix
FOR et ur! Denne har jeg siklet etter lenge. Solgte faktisk min egen DeepSea da jeg så et bilde av denne modellen i Bjerke sitt blad for noen år siden.
Klarte liksom ikke å se på den sorte på samme måte lenger.
Gratulerer, og takk for god historie.

• Liker
Reaksjoner: Phenix