- Medlem
- 26. april 2011
Det hadde du jammen rett iHar på følelsen at det kommer en bra en snart!
Det hadde du jammen rett iHar på følelsen at det kommer en bra en snart!
Trodde JLC var urmakernes ur. Har aldri oppfattet at IWC har noe særlig mer kred enn andre merker, snarere tvert i mot.
Trodde JLC var urmakernes ur. Har aldri oppfattet at IWC har noe særlig mer kred enn andre merker, snarere tvert i mot.
Jeg for min del nekter å anerkjenne JLC som urmakernes ur så lenge de har en kundeservice som er under enhver kritikk. Ikke at min mening betyr noe, men hadde valget vært mellom JLC og IWC, vet jeg hva valget hadde blitt.Trodde JLC var urmakernes ur. Har aldri oppfattet at IWC har noe særlig mer kred enn andre merker, snarere tvert i mot.
Er dette noko du har erfart eller er det noko alle veit?Jeg for min del nekter å anerkjenne JLC som urmakernes ur så lenge de har en kundeservice som er under enhver kritikk. Ikke at min mening betyr noe, men hadde valget vært mellom JLC og IWC, vet jeg hva valget hadde blitt.
Er vel en JLC Deep Sea Chrono her på sonen, som er selve innbegrepet på elendig service, uten at jeg skal utlevere hverken eier eller AD.Er dette noko du har erfart eller er det noko alle veit?
Jeg for min del nekter å anerkjenne JLC som urmakernes ur så lenge de har en kundeservice som er under enhver kritikk. Ikke at min mening betyr noe, men hadde valget vært mellom JLC og IWC, vet jeg hva valget hadde blitt.
Takk for oppklaring. Kjem nok over dette også på min ferd gjennom forumet.Er vel en JLC Deep Sea Chrono her på sonen, som er selve innbegrepet på elendig service, uten at jeg skal utlevere hverken eier eller AD.
Skremmende at de berettiger 12mnd+ servicetid i hvert fall.