De underbygger poenget mitt.
Fin serie av håpløse innlegg. Det er lov å tenke seg om to ganger før man poster.
De underbygger poenget mitt.
Fin serie av håpløse innlegg. Det er lov å tenke seg om to ganger før man poster.
Blir det hver fredag? Har kjøpt D2 magasinet flere ganger uten at det har vært klokkestoff i det. Og kjøpte det da kun pga. klokkestoff.Hei, takk for at dere har sluttet å kopiere klokkespalten vår her. Vi har satset endel på klokkestoff i D2, men hvis vi ikke får sidevisninger på saker fordi de blir "piratkopiert" her på tidssonen, så mister vi grunnlaget for å lage klokkesakene. Brukere av tidssonen er jo midt i målgruppen for denne typen saker så dere er viktige lesere for dette stoffet.
Denne uken er for øvrig klokkesaken gratis, den kan leses her (om Eterna Kontiki) https://www.dn.no/d2/2018/01/04/1541/Klokketro/-heyerdahl-tok-med-seg-hemmeligheten-i-graven
Blir det hver fredag? Har kjøpt D2 magasinet flere ganger uten at det har vært klokkestoff i det. Og kjøpte det da kun pga. klokkestoff.
Litt mer skeptisk. Flott klokke, men fyren virker litt wannabe. Er vedkommende på TS?Meget bra utgave av spalten i dag!
Litt mer skeptisk. Flott klokke, men fyren virker litt wannabe. Er vedkommende på TS?
Stemmer.Nei, men er det ikke han som flipper så mye på Klokkeriet?
Stemmer.
Dagens klokketro er intervju av undertegnede i kraft av mitt virke som tegneserieskaper. Mangeårig medlem, dog ikke så aktiv i kulissene.
Kanskje ikke verdens mest spennende klokke, men den har høy affeksjonsverdi.
Edit - fjernet bilde, man må nok kjøpe D2