Da har den nye Exploreren kommet i butikken (bilder)

Medlem
27. nov. 2007
Sted
Sør Vest
Var hos Askeland i dag og fikk leke litt med de nye Explorerne. Bilder :

IMAG0058_1.jpg

IMAG0060_2.jpg

IMAG0061.jpg

IMAG0062.jpg

Desverre dårlige mobilbilder. Klokken ga et meget solid inntrykk og har beholdt de kritiske viktige trekkene!

Lekker klokke, gleder meg til å prøve den på armen.

Ble litt skremt av det andre bildet ditt, ser ut som klokken har crown guard.

Meget lekre klokker. Spørs om ikke det blir en om annen pent brukt Sub-c eller Gmt-c på markedet nå fremover da :)

Det er bare lekkert!:cool:
Ser at det er en kar på TRF som har fått sin på håndleddet allerede.:)

Så? Hvem blir Sonens første?:p:twisted:

Gleder meg til å se den i virkeligheten. Synes viserene, særlig timeviseren, ser helt hemoroide ut. Altfor stor. Litt hjelpemiddelsentralen feel over det hele - "endelig en Rolex for svaksynte". Kanskje virkeligheten er bedre:D

• Liker
Reaksjoner: SimonB

Et generelt spørsmål. Er urskiven matt på den svarte, eller er det lyset som spiller oss et puss? Grunnen til jeg spør er at viserne er glossy, og det blir ikke like bra phantom effect med matt dial og glossy visere IMHO.

Gleder meg som en unge til å få prøve disse på handa. Var i utgangspunktet mest keen på den hvite, men den svarte er vanvittig deilig! :D

Et generelt spørsmål. Er urskiven matt på den svarte, eller er det lyset som spiller oss et puss? Grunnen til jeg spør er at viserne er glossy, og det blir ikke like bra phantom effect med matt dial og glossy visere IMHO.

Gleder meg som en unge til å få prøve disse på handa. Var i utgangspunktet mest keen på den hvite, men den svarte er vanvittig deilig! :D

Urskiven er ikke glossy, men heller ikke direkte matt. Den sorte var hakket kulere synes jeg.

Stilig :)

Signaliserte Askeland om det var stor interesse for denne?

Ikke meterlange ventelister, men interessen har nok vært stor. De hadde bestilt inn slik at vi klokkenerder skal få klørne i en hvis vi vil :) De første er spoken for, men neste leveranse skal det gå an å få kjøpt mener jeg. (I løpet av et par uker).

Måtte inn til byen for å prøve ut disse to. Det første som slo meg er at disse er mye finere enn det som blir presentert på bilder.

Close race, men den svarte var overlegen i mine øyne :)

Rart hvor stor betydning fargen på skiven har.

Den sorte er kjempelekker. Den hvite synes jeg er helt uinteressant.

En gammel flamme ble tent, den hvit er bare råkke kul.
Solgte jo egentlig min Explorer med hvit skive for å finansere den nye, men så har pengene fått ben å gå på så er dessverre ikke aktuelt enda.

Post gjerne flere bilder om det er noen som skal inn å titte, bilder får vi aldri nok av:D