Da har den nye Exploreren kommet i butikken (bilder)

WS fra TRF

IMG_2225-1.jpg

Jeg var lenge overbevist om at den med sort skive var finest, men nå er jeg på vippepunktet. Gleder meg masse til å prøve den.

Hmm... Skulle hatt viserne til den hvite skiven montert på den svarte versjonen :)

Bjerke får ikke disse inn før i slutten av september :( Trodde de som solgte mest Rolex i hvert land ble prioritert først.
Må jo være Bjerke som selger flest Rolex i Norge ? Eller kanskje det er noen AD ute i distriktet som selger på "postordre" landet rundt selger flere ?

AW:)

Da har vel ikke Bjerke vært først i køen i alle fall.. Askeland og Jørgensen vet jeg har fått inn! Lervik for vel denne uken ifl jayeff og de andre vet jeg ikke..?

Da har vel ikke Bjerke vært først i køen i alle fall.. Askeland og Jørgensen vet jeg har fått inn! Lervik for vel denne uken ifl jayeff og de andre vet jeg ikke..?

Knut skal ringe meg når han får inn. Men, han regnet ikke med at det blir før i neste uke :( Litt rart at de ikke har fått sendt ut til alle i Norge samtidig. De er jo ikke så mange her til lands.

Enig i at det er litt merkelig at det er så spredt levering til lille Norge.. Blir vel kanskje noen ekstra salg på de som har fått tidlig da;)

Tror nok faktisk det er en tanke bak/strategi fra Rolex sin side å la små AD få noen få klokker før de større får flere klokker. Dette skaper debatt på sider som Tidssonen verden over! Samt at det gjør interessen for uret større: Modellen "hauses" opp.

AW:)

Alle ur blir sendt likt fra fabrikk.

At Bjerke ikke har ringt ennå er vel ingen overraskelse. De første urene går gjerne til "vip".

Jeg klarer ikke de oransje detaljene på den nye ExII. Går sikkert over etter hvert. Godt den ikke fikk BatManlynviserefra60tallsseriensliksomMilgauss----> POW! PIFF!

En kollega fikk sitt eksemplar med hvit skive i går, og han var etter eget utsagn super fornøyd:) Han syntes i alle fall ikke det var noe å utsette på størrelsen, og den var generelt flott og mye bedre live enn på bilder! Regner med å klå en del på den i løpet av uken;)

Jeg vet at Askeland i Stavanger har solgt 6 stk av den nye Exploreren. Andre urmakere har sikkert solgt ut sine eksemplarer. Men, INGEN på TS har kjøpt enda? Hva skjer??? :p