Da har jeg bestemt meg

Eller låsen på lenka til milgaussen.
-the devil is in the details

Jaggu! Det har jeg aldri tenkte på. Den har jo ikke en skikkelig lås. Minnes med gru min Date hvis lås spratt opp i tide og utide ved den minste fysiske utfoldelse.
 
@Edzilla kjøp en s.t.r.ø.k.e.n 16610 fra fødselsåret til sønnen din. Bedre blir det ikke.. Evt 116610 fra butikk om NIB er såå viktig.
 
Redigert av en moderator:
@Edzilla kjøp en s.t.r.ø.k.e.n 16610 fra fødselsåret til sønnen din. Bedre blir det ikke.. Evt 116610 fra butikk om NIB er såå viktig.

He he.. Joda. en 16610 fra 2008 hadde sikkert vært noe.
Vi får se hvordan det går hos Bjerke i dag.
 
Redigert av en moderator:
He he.. Joda. en 16610 fra 2008 hadde sikkert vært noe.
Vi får se hvordan det går hos Bjerke i dag.

Den får du sikkert kjøpr bnib fra utlandet i 2008mod. Jeg liker den gamle modellen bedre.. eller hva med en 16600? jeg er skikkelig glad i min:)
 
Den får du sikkert kjøpr bnib fra utlandet i 2008mod. Jeg liker den gamle modellen bedre.. eller hva med en 16600? jeg er skikkelig glad i min:)

Ikke gjør valget vanskeligere enn det, det bør være. ;)
16600 har tidligere vært oppe til vurdering.

Liker ledig godt den nye oysterlenken med glidelock.
 
det skal ikke være lett.. det er jo tross alt arveklokken som du gir bort til konf`en eller 18års-dagen.
 
det skal ikke være lett.. det er jo tross alt arveklokken som du gir bort til konf`en eller 18års-dagen.

Ikke sant.

Litt som slagordet: “You never actually own a Patek Philippe. You merely look after it for the next generation.”
 
Da er jeg og min trofaste Speedmaster på vei til Oslo med NSB

image-14.jpg
 
Utrolig tricky valg, er nesten sånn at du bare må ta det - tror du blir kjempefornøyd uansett. Blir som å velge mellom pannekaker, vafler og kake. Du kan gruble i det uendelige... :p

Personlig ville jeg nok landet på explorer 1 39mm og slengt den på en (blå) perlon eller nato og nytt sommeren med den på armen. :)
 
For min del må en Rolex være uten dill dall. Har hatt både Milgauss GV og GMT-MASTER Ceramic. GMT-MASTER er pen men etter ei lita stund begynte både polerte midtledd, GMT-viseren og ikke minst cyclopèn og gå meg skikkelig på nervene. Milgauss GV var også kul den første uka men så begynte både glassets grønnfarge og den røde lynviseren og irritere meg maks. Solgte disse og investerte i SUB 114060 og er storfornøyd. Har også en Explorer I, 36mm og det må vel være det peneste Rolex har laget. Som sagt, her går det kun på sportur-No-dates fra Rolex.
 
For min del må en Rolex være uten dill dall. Har hatt både Milgauss GV og GMT-MASTER Ceramic. GMT-MASTER er pen men etter ei lita stund begynte både polerte midtledd, GMT-viseren og ikke minst cyclopèn og gå meg skikkelig på nervene. Milgauss GV var også kul den første uka men så begynte både glassets grønnfarge og den røde lynviseren og irritere meg maks. Solgte disse og investerte i SUB 114060 og er storfornøyd. Har også en Explorer I, 36mm og det må vel være det peneste Rolex har laget. Som sagt, her går det kun på sportur-No-dates fra Rolex.
 
Siden jeg var i en god flow i går. Måtte jeg og kompis innom den Nye Bjerke på Paleet.
Her fikk vi lekt oss med noen godbiter fra Omega. Disse var ment for kompis.

null-2.jpg


null-1.jpg


null.jpg
 
Men hva velger du???!!! Dør av spenning:) Forøvrig hyggelig å være med på reisen. Må leve gjennom andre når jeg har flippestopp.