Da var den endelig her....og plutselig vekk igjen....

Medlem
26. jan. 2009
Sted
Ålesund
[attachment=0:2xjg1zlo]IMG_0926 (768 x 576).jpg[/attachment:2xjg1zlo]
En pakke til meg? Hva kan nå dette være?

[attachment=2:2xjg1zlo]IMG_0928 (768 x 576).jpg[/attachment:2xjg1zlo]
Det er min nye Daytona! For et mesterverk, og for en måte å starte en lørdag på :D 8)

[attachment=1:2xjg1zlo]IMG_0932 (768 x 576).jpg[/attachment:2xjg1zlo]
Sitter godt på hånden gjør den også, nå gjenstår det bare å få stillt lenken så er alt klart :D :D

PS: Beklager dårlig bildekvalitet, men når man ikke heter Bullit så blir det sånn :roll: :roll:

Re: Da var den endelig her....

Nyyydelig!

Gratulerer så mye, det er et fantastisk ur!

aiaiaiai, den var nydelig! gratulerer! Hvor har du kjøpt den, siden den var så sirlig pakket??

Kjøpte den privat, og det var selvsagt mer innpakning enn dette :D Men kom rett fra urmaker, har vært inne til oppussing før den kom til meg 8)

Grail!!
For et smykke av en klokke! Det blir bare ikke bedre enn en Black Dial Daytona :D
Gratulerer Rkjersem! Mye bedre valg enn en TT spør du meg.
Siden det er deg skal du få lov til å sende meg klokken for fotografering og kvalitetstesting :mrgreen: :mrgreen: Du vil ha den tilbake innen et års tid, Me promise :mrgreen:

Gratulerer ! En klassiker med stor anerkjennelse.

Regner med du håper på masse god vær og korte ermer i tiden fremover ! :D

Gratulerer............så det fanns litt mer penger likevel!? 8)

Fin klokke....

Etter mye vurderinger og forhandlinger er klokken nå solgt igjen :roll: :roll:

Jeg er håpløs, innrømmer det lett. Men følte det med en gang jeg hadde på meg klokken at denne ikke var helt den rette for meg.

Jeg trenger noe som er litt kraftigere og tåler og bli brukt litt mer. Denne klokken ble mer et smykke og litt for lite hverdagsklokke om dere skjønner :)

Fikk en god deal om en byttehandel, så nå er klokken på vei vekk, og en ny Rolex er på vei inn, håper jeg blir fornøyd denne gangen :D

:D :D :D :D :D :D :D :D

Jeg elsker Tidssonen! Dere er minst like gærne som meg, det er godt å vite. Vi trenger sannsynligvis terapi alle sammen.

krille skrev:
:eek: WTF? :eek:

For et show! Hva er det du har byttet deg til da?

Tidssonens Rybak :p

Nei, føles det feil er det best å selge før du lager noen riper. Jeg tipper det kommer en SeaDweller. Kanskje også Seamaster'n fra QXL? ;)