De ser ikke helt oppdatert ut, på enkelte modeller ihvertfall:Vis vedlegg 306714
Det var vel litt voldsomt av Bjerke vintage?
Hvilken posisjon er du i, som kan irettesette en som har et Dagnes Næringsliv-abonnement?Vis vedlegg 307738
Vis vedlegg 307739
Rent bortsett fra en sedvanlig sjarmerende og opplysende annonse fra gullgravere på finn så kan man vel gå ut ifra at MVA er "ukjent." Intet nytt under solen der altså, men det jeg stusser mest på er at vedkommende hevder klokken er NY (med store bokstaver naturligvis.) Men på bildene er den avbildet med gammelt (pre-2020) garantikort. Da er den vel strengt tatt ikke ny...
Sant...her må jeg ta selvkritikkHvilken posisjon er du i, som kan irettesette en som har et Dagnes Næringsliv-abonnement?
Men på bildene er den avbildet med gammelt (pre-2020) garantikort. Da er den vel strengt tatt ikke ny...
Hvem er denne figuren da?Hadde rapportert, delvis for moro skyld og delvis fordi jeg hater denne fyren allerede.
JaEr det fortsatt ventelister på gullmodeller? Må vel være det for å forsvare invistorpåslag
Den er faktisk dritfet live Prisen vet jeg ingenting om, men kvaliteten er også primaVis vedlegg 307802
GO invistor
Den er faktisk dritfet live
Glashütte er vel ikke i nærheten av veiledende pris på brukten, så denne kvalifiserer greit her daHelt enig, men det er vel ikke ventelister på disse så vidt jeg vet. Nypris er 87'