Altså han AVSLO et bud på 85k. Da MÅ jo dritten være verd mer.
MÅ jo det! Glemte annonseteksten i forrige post, en liten gullgruve i seg selv! Forstår ikke det der, den er jo uåpnet også. Så du vet ikke hva du kjøper..
Altså han AVSLO et bud på 85k. Da MÅ jo dritten være verd mer.
Nok en inviiiistor med adresse i Bergen, NHH student?Muligens årets dårligste kjøp, ihvertfall prosentvis...
Omega x Swatch Mission to the Moon - Speedmaster Moonswatch | FINN torget
Omega x Swatch Mission to the Moon Speedmaster Moonswatch PERFEKT JULEGAVE Klokken hører til samlingen Omega X Swatch Årets mest ettertraktede klokke og kanskje den mest etterspurte MoonSwatch-fargen. Ikke uten grunn, da denne modellen/fargen er den som ligger nærmest den ikoniske og...www.finn.no
Nok en inviiiistor med adresse i Bergen, NHH student?
Obligatoriske hairlines...Vis vedlegg 308644
Veil. pris på denne utgåtte modellen var 7100kr i følge urverket.no..
Ganske langt unna den feteste Tissot-klokka.
Vis vedlegg 308644
Veil. pris på denne utgåtte modellen var 7100kr i følge urverket.no..
Ganske langt unna den feteste Tissot-klokka.
Husker Swatch fra mine yngre dager som relativt solide plastklokker i spreke farger og mønstre, noe som ble bekreftet da jeg traff på en gammel kompis med en helt sinnsyk samling for en tid tilbake.MoonSwatch til 4000+ kroner her på TS markedet, veil. pris er vel to og halvt tusen hos Swatch.
Er liksom alle turkise skiver instant overprising nå? Tiffany effect?
Husker Swatch fra mine yngre dager som relativt solide plastklokker i spreke farger og mønstre, noe som ble bekreftet da jeg traff på en gammel kompis med en helt sinnsyk samling for en tid tilbake.
Skuffelsen var derfor stor da jeg endelig fikk prøve denne sagnomsuste Moonswatchen. Byggkvaliteten og komforten er helt horribel og finishen det samme. Grøss å gru for noe makkverk. Fikk litt samme følelsen som å det sikkert er å sette seg inn en av disse glassfibercustommadelamborghini fra youtube slik illustrert under
What it must feel like…. moonswatch
Ganske mange andre, om ikke alle, Swatch klokker som gir bedre kvalitetsfølelse. Samt til en billigere pengeNæh den er helt ok til 2500. Tror den ikke hadde fått noe kritikk dersom den var tilgjengelig for alle over nett. Antar at den snart blir det, er ikke noe særlig etterspørsel lenger?
Tror du de skrudde ned kvaliteten? Let people enjoy thingsGanske mange andre, om ikke alle, Swatch klokker som gir bedre kvalitetsfølelse. Samt til en billigere penge
Jeg er i alle fall sikker på at de som er ansvarlig for QC var på firmaturTror du de skrudde ned kvaliteten? Let people enjoy things
Ryktene skal ha det til at den er ræva, den også...En Swatch til en tusing, grisebanker denne moonswatchen. Mulig anusvarianten til @GrimReaper eier, men tviler