GrimReaper
Støttemedlem
Men dette er jo faktisk en kvalitetsklokke. Heller den enn den andre møkka.G-Shock X Hodinkee X John Mayer | FINN torget
Helt ny, ubrukt og uåpnet limited edition G-Shock Ref. 6900-PT1 selges. Dette er en svært ettertraktet Colab mellom G-Shock, Hodinkee og John Mayer.www.finn.no
Omtrent like dumt som Moonswatch-hysteriet...
Kjøpt på auksjon på Klokkeriet i går for kr 47 000. Legges av kjøper for kr 54 000 på Finn, under 24-timer etter auksjonsslutt. Ganske lei hele Klokkeriet og deres spekulantmedlemmer.
Komplett Omega Speedmaster Moonwatch | 2017 mod | cal 1861 - Hesalite
Lekker 2017 mod med fantastisk Hesalite glass. Noen obligatoriske hairlines på clasp som kan pusses bort, ellers veldig lite bruksmerker. Kommer komplett med boks, papirer, lenke, 2 originale nato straps og 1 uoriginal skinnreim, loupe og speedmaster coin. Beskrivelse fra OMEGA The OMEGA...www.finn.no
Det kan jeg være enig i. Til sammenligning solgte jeg to tilsvarende klokker, i bedre stand, til kr 34 000 for to år siden.Er ikke selv 47k drøyt for den der…?
Men dette er jo faktisk en kvalitetsklokke. Heller den enn den andre møkka.
Jeg ga nylig 42 for en som var et år nyere.Er ikke selv 47k drøyt for den der…?
WATCH CROWN WINDER
Electronic crown arming device (SAM-i) special for MB&F and other watches. This watch crown winder allows the effortless arming of manual or automatic watches by the crown thanks to its 3 interchangeable tips.shop.madgallery.ch
11K før mva for en dings som trekker krona på klokka di
Han har vel prøvd av og på i nesten et år nå..Omega SMP med produksjonsfeil på skive! | FINN torget
Her har du muligheten til å skaffe deg en sjelden Omega Seamaster 300m, grunnen til at denne er sjelden er grunnet feilproduksjon hvor det er hvit istedenfor rød tekst hvor det står seamaster, noe som gir klokken et unikt og clean look. Den er kjøpt hos Thune og har alt av boks og papirer. Jeg...www.finn.no
Er vel ikke første gang han forsøker å selge denne «sjeldenheten».
Han har vel prøvd av og på i nesten et år nå..
Spennende strategi noen på finn kjører. Sjekk denne: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=203016067Han har vel prøvd av og på i nesten et år nå..
Er ikke dette en ønskes kjøpt annonse da?Denne kvalifiserer vel greit i denne tråden:
Rolex GMT-Master II 116718LN "Money Dial"
Legger en ut flott 116718LN "Money dial". Dette er en utgått modell som ikke er mulig å få kjøpt hos AD lenger. Klokken er i fin stand, uten noe skader/hakk/riper. Kjøpt hos AD i utlandet, Toll betalt ved innførsel på gardermoen, bekreftelse medfølger. Boks, manualer, tags og sertifikat...www.finn.no
Urmaker Christensen annonserer en tilsvarende for 395' Den annonsen har ligget en stund, med flere prisreduksjoner.
Er ikke dette en ønskes kjøpt annonse da?