Hovedsignal
Støttemedlem
kjenner ikke til prisnivået på denne tulleklokka, men på zoom er den uansett så nasty og full av gammal møkk at den virker bortimot oppbrukt. i tillegg er motivet på baksiden (i dagens klima) helt uhørt. i tillegg x 2 funker blomqvist sine nettsider ganske tabba: bilder mangler her og der over hele fjøla. blant annet.
jeg har kjøpt og solgt gjennom dette auksjonshuset i over 30 år, og de har aldri vært annet enn amatører. så det så.
Man må aldri undervurdere krenkesamfunnets makt i vår tid.Er silhuetten av en kvinnekropp uhørt i 2023 ? Isåfall må 90% av verdens kunstverk brennes på bålet i metoo’s navn men så kvalifiserer kanskje ikke denne klokken som et kunstverk heller
Tudor Black Bay Heritage (ETA Urverk) Smiley/Rose dial | FINN torget
Vurderes solgt. Tudor Black Bay Rose (Smiley) medfølger alt fra urmaker. Denne har ETA urverk og er fra 2015 og kun én eier. Klokken kommer med alt av ledd og en NATO rem, en skinnrem med tudor spenne + ytter-/innerboks og garantikort. Har ikke vært polert før. Er noen hairlines på klokken og...www.finn.no
Det du fikk for din er vel omtrent riktig pris så jeg tror ikke det noen grunn til å angreJeg solgte min for rundt halvparten for to år siden. Angrer nå ja.
Fikk du 27-28K da så var det en svært god pris. Tviler på at du hadde fått det i dagJeg solgte min for rundt halvparten for to år siden. Angrer nå ja.
Jeg solgte min for rundt halvparten for to år siden. Angrer nå ja.
Dette må vel nesten være straffbart?Kjæretid...
Vis vedlegg 320311