Hvorfor handle hos AD, når man kan kjøpe via denne "importøren"?
Vis vedlegg 321502
Vis vedlegg 321503
Virker jo greit koko den annonsen her også..Vis vedlegg 321502
Vis vedlegg 321503
Er det ikke bare denne annonsen han videreformidler da?Virker jo greit koko den annonsen her også..
Omega Seamaster Diver 300M
Selger dette flotte urverket gjennom mine forhandlere. Klokken vil bli sendt fra Tyskland så hjem til deg. Du vil ha 14 dagers åpent kjøp der du får sjekket at alt er som det skal. Frakt og toll blir dekket av meg. Les gjerne gjennom beskrivelsen min på bioen for mer info. Litt generell info...www.finn.no
Joda, her er et eksempel til:Er det ikke bare denne annonsen han videreformidler da?
Hehe det er jo flott da. Har drevet litt med retusjering opp igjennom, og ser han trenger litt kursing i photoshop av bildene for å få bort Chrono24.com vannmerkeneJoda, her er et eksempel til:
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=291171822
https://www.chrono24.no/orient/orient-daydate-automatic-200-m
Det er jo hyggelig at han spanderer frakten som er gratis fra forhandleren hans i Latvia.
Virker jo greit koko den annonsen her også..
Omega Seamaster Diver 300M
Selger dette flotte urverket gjennom mine forhandlere. Klokken vil bli sendt fra Tyskland så hjem til deg. Du vil ha 14 dagers åpent kjøp der du får sjekket at alt er som det skal. Frakt og toll blir dekket av meg. Les gjerne gjennom beskrivelsen min på bioen for mer info. Litt generell info...www.finn.no
Er det ikke bare denne annonsen han videreformidler da?
Omega Seamaster 2221.80.00 | Chrono24
Kjøp Omega 2221.80.00 trygt og til beste pris på Chrono24 – verdens største markedsplass for luksusklokker.www.chrono24.no
Dette er jo bare en valp som har sett for mye på YouTube. Han kommer ikke til å selge noe som helst.Sendte ham også spørsmål om hva i all verden årsaken til prisene var, og fikk bare et kort "import er grunnen." til svar. En av klokkene han selger er en Seiko SSK003 til hyggelige 6600,-. Jeg kjøpte selv en SSK005 i Italia i 2022. Den kostet 470 eur, med 20% VAT return fra Italia og 25% i norsk moms vil den fortsatt havne godt under 5000 NOK. Dette er jo bare lureri.
Ja, dette er nesten legendarisk. Liker navnet: "Halvorsensklokker". (Halvorsen, som ikke eier en eneste klokke)Dette er jo bare en valp som har sett for mye på YouTube. Han kommer ikke til å selge noe som helst.
Sant. Da får det heller stå sin prøve at det er billigere å kjøpe i butikken. Dette er nok en kommende stjerne.Hei hei hei folkens. Det er sånn man må tjene penger. Import koster også mye.