GrimReaper
Støttemedlem
Blir ikke stort mer håpløst enn det der...Dette må da vel være et vanvittig dårlig kjøp? DJ fra 1990 m/aftermarked bezel og skiveVis vedlegg 297726
Blir ikke stort mer håpløst enn det der...Dette må da vel være et vanvittig dårlig kjøp? DJ fra 1990 m/aftermarked bezel og skiveVis vedlegg 297726
Uredigert screenshot fra kamerarullen, for ekstra profesjonell annonse!Vis vedlegg 298375
Tydeligvis flere som ikke har fått med seg at toget har gått fra perrongen25% påslag på hyllevare er jo sjarmerende. Trodde liksom vi skulle få se litt mindre av sånt vas nå men det vil seg liksom ikke for enkelte
![]()
Hyllevare er vel å ta i? Men det ser ut til at det er god tilgang på Tudor nå.Vis vedlegg 298375
Tydeligvis flere som ikke har fått med seg at toget har gått fra perrongen25% påslag på hyllevare er jo sjarmerende. Trodde liksom vi skulle få se litt mindre av sånt vas nå men det vil seg liksom ikke for enkelte
![]()
Er nok offensivt priset denne også ja. Men M.N.21 varianten har jo i det minste fordelen med at den bare var tilgjengelig i en drøy måned før 22 kom på banen. Disse over her er jo helt Plain Jane og ikke vanskelige å få kjøpt i butikk.Samme gata denne
Vis vedlegg 298377
Er nok offensivt priset denne også ja. Men M.N.21 varianten har jo i det minste fordelen med at den bare var tilgjengelig i en drøy måned før 22 kom på banen. Disse over her er jo helt Plain Jane og ikke vanskelige å få kjøpt i butikk.
Den ligger nok litt høyt ja, men selv modeller etter MN21 er det rundt 2 års ventetid på (dersom man klarer å komme seg på liste).
Tatt!Min FXD M.N 21 ble kjøpt rett ut av butikk uten venteliste. Kjøpte min 3.desember i fjor. Så de ventelistene til Tudor er vel litt så der tror jeg.
Nei, jeg betalte før jeg gikk ut av butikken med denTatt!![]()
Her kan man gjøre et kupp:
![]()
Rolex "Pepsi" 126710blro
Vurderer å selge denne klokken. Litt informasjon om klokken står i en tekst under. Klokken er en 2022 modell og er ubrukt. Ta gjerne kontakt om det er noe du lurer på. MAKE: Rolex MODEL: Gmt-Master ll REFERENCE: 126710blro YEAR: 2022 MOVEMENT: Automatic CASE SIZE: 40mm GENDER: Unisex BOX: Yes...www.finn.no