GrimReaper
Støttemedlem
Blir ikke stort mer håpløst enn det der...Dette må da vel være et vanvittig dårlig kjøp? DJ fra 1990 m/aftermarked bezel og skiveVis vedlegg 297726
Blir ikke stort mer håpløst enn det der...Dette må da vel være et vanvittig dårlig kjøp? DJ fra 1990 m/aftermarked bezel og skiveVis vedlegg 297726
Uredigert screenshot fra kamerarullen, for ekstra profesjonell annonse!Vis vedlegg 298375
Tydeligvis flere som ikke har fått med seg at toget har gått fra perrongen 25% påslag på hyllevare er jo sjarmerende. Trodde liksom vi skulle få se litt mindre av sånt vas nå men det vil seg liksom ikke for enkelte
Vis vedlegg 298269
Denne var morsom noen som kom for sent til festen
Hyllevare er vel å ta i? Men det ser ut til at det er god tilgang på Tudor nå.Vis vedlegg 298375
Tydeligvis flere som ikke har fått med seg at toget har gått fra perrongen 25% påslag på hyllevare er jo sjarmerende. Trodde liksom vi skulle få se litt mindre av sånt vas nå men det vil seg liksom ikke for enkelte
Er nok offensivt priset denne også ja. Men M.N.21 varianten har jo i det minste fordelen med at den bare var tilgjengelig i en drøy måned før 22 kom på banen. Disse over her er jo helt Plain Jane og ikke vanskelige å få kjøpt i butikk.Samme gata denne
Vis vedlegg 298377
Er nok offensivt priset denne også ja. Men M.N.21 varianten har jo i det minste fordelen med at den bare var tilgjengelig i en drøy måned før 22 kom på banen. Disse over her er jo helt Plain Jane og ikke vanskelige å få kjøpt i butikk.
Den ligger nok litt høyt ja, men selv modeller etter MN21 er det rundt 2 års ventetid på (dersom man klarer å komme seg på liste).
Tatt!Min FXD M.N 21 ble kjøpt rett ut av butikk uten venteliste. Kjøpte min 3.desember i fjor. Så de ventelistene til Tudor er vel litt så der tror jeg.
Nei, jeg betalte før jeg gikk ut av butikken med denTatt!
Her kan man gjøre et kupp:
Rolex "Pepsi" 126710blro
Vurderer å selge denne klokken. Litt informasjon om klokken står i en tekst under. Klokken er en 2022 modell og er ubrukt. Ta gjerne kontakt om det er noe du lurer på. MAKE: Rolex MODEL: Gmt-Master ll REFERENCE: 126710blro YEAR: 2022 MOVEMENT: Automatic CASE SIZE: 40mm GENDER: Unisex BOX: Yes...www.finn.no