Jeg tenkte mest på de som kjøper nybrukt Sub til nærmere 200KHåper jeg ikke bidrar til å bedra verden
Jeg tenkte mest på de som kjøper nybrukt Sub til nærmere 200KHåper jeg ikke bidrar til å bedra verden
Har skikkelig lyst på en slik. Hva er nypris på disse?
Er det ikke rundt 35 da. Mener det var noe rundt der jeg betalte for min i fjor, usikker på om det har vært noen prisøkning i ettertid.Har skikkelig lyst på en slik. Hva er nypris på disse?
Det var 35’ i november når jeg satt meg på venteliste. Ser ikke modellen på bjerkes nettside nu.Er det ikke rundt 35 da. Mener det var noe rundt der jeg betalte for min i fjor, usikker på om det har vært noen prisøkning i ettertid.
Sist jeg var innom Bjerke ( 2 uker siden ) hadde de ikke fått inn en eneste M.N.22 i år. Nesten ingen å se brukt heller så det kan ikke sirkulere mange av de. Den lenger oppe i tråden er den første jeg har sett på finn.De er vel omtrent umulig å få tak i nye nå. Selv ble jeg forespeilet minimum 2 års ventetid.
Da er det kanskje riktig pris det da om de er så sjeldne. Kjipt, men da blir det ikke en slik på megSist jeg var innom Bjerke ( 2 uker siden ) hadde de ikke fått inn en eneste M.N.22 i år. Nesten ingen å se brukt heller så det kan ikke sirkulere mange av de. Den lenger oppe i tråden er den første jeg har sett på finn.
Da er det kanskje riktig pris det da om de er så sjeldne. Kjipt, men da blir det ikke en slik på meg
Etter hva jeg har hørt og lest er absolutte alle fornøyde med sin, og «gamle» Pelagos er jo helt fantastisk, så denne må være en innertier. Får håpe den blir tilgjengelig igjenKanskje «riktig» pris, men IMHO fortsatt et dårlig kjøp å betale langt over retail for noe som er masseprodusert
Blir ikke overrasket over om tilgjengeligheten øker på FXD på litt sikt, det har vel vært slik med stort sett alt av andre Tudor-modeller som i perioder var nokså hypet…
Din tur kommer nok, FXD er en fantastisk dykker!
Da er det kanskje riktig pris det da om de er så sjeldne. Kjipt, men da blir det ikke en slik på meg
Etter hva jeg har hørt og lest er absolutte alle fornøyde med sin, og «gamle» Pelagos er jo helt fantastisk, så denne må være en innertier. Får håpe den blir tilgjengelig igjen
Jeg tenkte mest på de som kjøper nybrukt Sub til nærmere 200K
Glemte «SVÆR, TOPPTUNG OG UTEN DATO!!»Sparer ikke på superlativene ihvertfall...FANTASTISK OG SJELDEN MULIGHET / TUDOR 79220N "SMILEY ROSE" / NORSK OG KOMPLETT
Lufter et prakteksemplar av den svært sjeldne og nydelige Tudor Black Bay 41 i sort utgave med Tudor Rose logoen på skiven og smiley teksten. Dette er ingen vanlig Black Bay, dette er den Tudoren som har hatt kortest produksjonstid av alle Tudor modeller som noensinne har vært produsert...www.finn.no
Fra det lite jeg vet så er det bare circlejerk deluxe. 70% av rolex folk tipper jeg er på lista og venter på «the call»Solgte du, som de to annonsørene nedenfor, med tungt hjerte? Ble hjertet lettere etter salg? Mange tunge hjerter blandt Daytona og Sub-selgere... er det generelt litt tungt i Rolexmiljøet?
Vis vedlegg 289737Kommer ikke på noe værre kjøp enn disse sånn i farta.