Rolex Submariner 2020 HULK 116610LV
Fra siste produksjonsår SafeQueen Aldri brukt Full set Boks Papirer MVA ukjentwww.finn.no
400 000kr
+ kr 60,- for frakt...
Rolex Submariner 2020 HULK 116610LV
Fra siste produksjonsår SafeQueen Aldri brukt Full set Boks Papirer MVA ukjentwww.finn.no
400 000kr
SafeQueen - Full set - MVA ukjent - Victor L
Ble meget fristet nå:
Rolex Explorer GMT 226570-0001. Polar Nytt ubrukt
Klokken er ny ubrukt, med plastikk på selges for full pris. Uten om det så selges ikke klokken og den spares for å ta av plastikk i sommer og kose seg med klokken. Sjeldent med slikt eksemplar, særlig i nytt ubrukt stand. Opplevelsen er der pengene må blas opp. Klokken er komplett, norsk.www.finn.no
Edit: Denne har vel faktisk ligget ute på finn tidligere, bombe at den ikke ble solgt.
Samme luring selger også en 55" TV uten noen form for produktinfo utover at den er kjøpt i 2019 for 16k
Nytt favoritt "quote" her altså! "Opplevelsen er der pengene må blas opp"Ble meget fristet nå:
Rolex Explorer GMT 226570-0001. Polar Nytt ubrukt
Klokken er ny ubrukt, med plastikk på selges for full pris. Uten om det så selges ikke klokken og den spares for å ta av plastikk i sommer og kose seg med klokken. Sjeldent med slikt eksemplar, særlig i nytt ubrukt stand. Opplevelsen er der pengene må blas opp. Klokken er komplett, norsk.www.finn.no
Edit: Denne har vel faktisk ligget ute på finn tidligere, bombe at den ikke ble solgt.
Sommeren er på hell, så mulig plasten allerede er tatt av. I så fall helt krise og en voldsom verdireduksjon. Her må man kjenne sin besøkstid og kline tilNytt favoritt "quote" her altså! "Opplevelsen er der pengene må blas opp"
Vi har altså kommet så langt...dette er jo bare trist. Eier ikke folk skam overhodet.
Si ikke det Hr.Reaper. Jeg har lenge hatt lyst å kjenne på hvordan det føles å leie en SubmarinerVi har altså kommet så langt...dette er jo bare trist. Eier ikke folk skam overhodet.
Hvis jeg noensinne starter strippeklubb skal det være mottoet som blinker i neon over scenen.Nytt favoritt "quote" her altså! "Opplevelsen er der pengene må blas opp"
Skulle jeg leid ut en klokke av slik verdi så ville jeg nok ha krevd et grusomt depositum slik at utleie ikke ville bli aktuelt...
Hvis jeg noensinne starter strippeklubb skal det være mottoet som blinker i neon over scenen.
Kremt... Lurer på om ikke denne faktisk kvalifiserer til en post i denne tråden.
Solgt - Rolex golfsett og nøkkelring
Selger emorsomt Rolex merch / tilbehør. Rolex golfsett kommer med følgende; 1 stk vanntett pose med Rolexkrone til feste på golfbaggen. 3 stk Rolex branded TaylorMade TP5x golfballer. 1 stk Rolex golfhåndkle. 5 stk små pegs. 5 stk store pegs. 1 stk Rolex greenfork. 1 stk Rolex blyant. 1 stk...www.tidssonen.no