Dagens dobbel

Medlem
23. nov. 2010
Sted
Oslo området
Det er kommet en pakke fra Trøndelag. Lurer på hva som er inni?

untitled1of1-6.jpg

For at det skal gå fort må man ha riktig verktøy.

untitled1of1-2-1.jpg

Men, jeg har ikke bestilt noe j.... iPhone. Vi fortsetter.

untitled1of1-3-1.jpg

Tom eske? Neida. Jeg ser noe.

untitled1of1-4-1.jpg

Er det en klokke? Klart det.:p

bulova1of1-10.jpg

Den elskede og forhatte Ball:D

bulova1of1-11.jpg

bulova1of1-12.jpg

bulova1of1-13.jpg

bulova1of1-14.jpg

Takker Heuer for en rask og enkel handel.:D

Gratulerer med tøff Ball klokke:) Bare å finne frem en gammel ball genser nå da, så blir det masse Macro bilder!?

HaHa---

Bad mofo - Ninja vs Conan unboxing!

Nå er Ballen på din banehalvdel :)

Flotte bilder og gratulerer!

MEN!! Dobbel sa du!?

Haha.. Kjekk unboxing det der :)

Gratulerer med klokken. Men synes det stod noe om dobbel unboxing her? Har du fått deg et par nye baller? :p

Uff, begynner å bli lei av disse pakkene.:p
Vi fortsetter. Neste pakke er kommet fra Tyskland.

bulova1of1.jpg

Her må vi være forsiktige. Det er en dame på 40 tross alt.

bulova1of1-2.jpg

Bulova Accutron, stemmegaffel, NOS fra 1972.

bulova1of1-3.jpg

Selgeren har lagt inn disse reimene, reserve batteri og nøkkelring selv. Jeg har bare kjøpt klokka.
Han må ha vært fornøyd med det han fikk for klokka.:mad:

bulova1of1-4.jpg

Neida, jeg har fått ettårs garanti på klokka men ikke på original reimen. Det skjønner jeg godt. 40 år gammel croco rem!

bulova1of1-5.jpg

bulova1of1-6.jpg

bulova1of1-7.jpg

bulova1of1-8.jpg

bulova1of1-9.jpg

Dette er første gang i livet mitt jeg holder et stemmegaffelur. Både lyden og sekundviser er fantastiske. Klokka er virkelig fin. Tror den blir i koleksjon for godt.

Oj oj. Den var da virkelig utrolig fin! Kan ikke så mye som slike urverk, men vakker klokke er det helt klart.
Og den første utboksingen var også priceless. Hehe. Grattis med to fine klokker. Ball-klokka er dritfet, den!

Grattis med to flotte klokker.
Litt i hver sin ende av registeret, så det er jo ekstra morsomt. :D

Kul unboxing av Ball klokken! :D

Jeg husker at jeg tidlig på 80-tallet hadde en Bulova Accutron med glassbakside. Ble dessverre byttet bort på en NATO øvelse mot en kasse røykgranater med BLÅ røyk ! ;) Et kjærkommet "tilskudd" i troppsdepotet til avd. min. (Mimre-mimre...)

Gratulerer med to kule klokker!

Gratulerer!

Dersom det er slik at en enten elsker eller hater Ball urene, så havner jeg definitivt i den første leiren!:p

Tusen takk for alle gratulasjoner.

Gratulerer med tøff Ball klokke:) Bare å finne frem en gammel ball genser nå da, så blir det masse Macro bilder!?

De kommer nok etterhvert. Ikke si at jeg ikke hører på deg. ;)

Grattis med to flotte klokker.
Litt i hver sin ende av registeret, så det er jo ekstra morsomt. :D

Litt variasjon i samlinga må man ha.:D (ihvertfall til jeg finner min nisje)

Kul unboxing av Ball klokken! :D

Jeg husker at jeg tidlig på 80-tallet hadde en Bulova Accutron med glassbakside. Ble dessverre byttet bort på en NATO øvelse mot en kasse røykgranater med BLÅ røyk ! ;) Et kjærkommet "tilskudd" i troppsdepotet til avd. min. (Mimre-mimre...)

Gratulerer med to kule klokker!

:confused: Byttet bort klokke mot røykgranater? Man kan lure på hva i h.... dere drev med.:D

Gratulerer med flotte ur!

Jeg er personlig ikke så glad i gullklokker, men dette så veldig bra ut :) Enjoy!

Ikke jeg heller, men det ble denne av to grunner:
Jeg likte den og så var det det med reservedeler. Jeg har lyst å ha en sånn klokke om en del år og da er det greit å ha en i gull. Har lest her at det er manko på reservedeler og at gullklokker blir priotert.

Det var det. Hva nå?:?: