Dagens kjøpetips

Det er en sånn man (ikke?) skal putte i munnen på den nyfødte :D

Riktig!

Men, jeg er liksom naturlig skeptisk til alle slike ikke-klokke-relaterte-produkter, som visstnok skal være fra Rolex. I hvert fall når man kan få dem på ebay for noen få kroner stykket :p

Riktig!

Men, jeg er liksom naturlig skeptisk til alle slike ikke-klokke-relaterte-produkter, som visstnok skal være fra Rolex. I hvert fall når man kan få dem på ebay for noen få kroner stykket :p

Enig :)

Derimot elsker jeg klær fra bilprodusenter, og da særlig skinnjakker og skinncapser, så vidt jeg husker avbildet i en annen tråd :D

Ho ho, nice. USD 225k er nok akkurat litt i overkant for meg nå før jul.
Egentlig er det sykt at Patend Pending, nydelig dial, uvanlig lenke og to linjer med rød skrift kan gi en så voldsom pris...:confused::eek:

Fort deg! Slutt å tenke fornuftig! Du vil ha den, bare kjenn etter. ;)

Fort deg! Slutt å tenke fornuftig! Du vil ha den, bare kjenn etter. ;)

KLart jeg vil ha den :D Men hadde jeg hatt USD 225K til klokkekjøp (hvilket ville krevd tre-fire raske førstegevinster i Lotto), hadde jeg nok valgt noe med et mer sofistikert urverk, feks noe frekt fra Patek eller A.Lange.

Stusset på denne anonsen når jeg så den i går selv.. Hvorfor såpass billig? Kun et bilde.. Og det er kanskje av en hvilken som helst LN, eller..