Dagens kjøpetips

Er usikker på om det er lov å poste kjøpetips som ikke er Rolex, men prøver likevel... ;)

Denne her har jeg selv siklet på nå i ett år, og det er den første jeg ser til salgs så langt. Panerai 383, limited edition (70 stk). Den eneste vellykkede krono-en til Panerai i mine øyne:

officine-panerai-luminor-1950-limited-70-pcs-pam00383-middle-east-dlc-flyback-pam383-2271dd.png

Bilde av den som selges. Kanskje et bedre bilde:

panerai-pam383-20148-0085.jpg

DLC, 1950-kasse og dome plexi. What's there not to like? :)

Har den ikke sandwich skive ? Det er i så fall litt synd

Smak og behag antar jeg. Sjøl ser jeg på det som et bra valg da det gir skiva et mer vintage preg. Den har jo 1950-kasse og dome plexi. Tror ikke sandwich hadde passet her.

Min mening. :)

Redigert av en moderator:
Dette er jo ikke noe røverkjøp, men samtidig en god pris for en 1680 som ser ut til å ha jevn patinering på visere og skive, OG det orginale sølvfargede datohjulet med open 6. Og pluss at boks og anker i allefall følger med. Service i 2009 utgjør vel ikke akkurat noen faktor i prisen vil jeg si. Ser også pen ut synes jeg.

Så, noen bør ta ansvar her:D
Rolex Submariner 1979 - Samleobjekt - FINN Torget

Jeg er født i 1979 og har tenkt på denne hele natten. Men jeg kan for lite om hva jeg skal se etter på vintage klokker. Jeg har ingen anelse om denne ser bra ut i forhold til det man skal se etter, pris osv...

Hadde aldri trodd jeg skulle anbefale en Helson men here goes:

10% på Helson på hjemmesiden deres frem til jul.

Denne her var jo faktisk litt flott..

Skindiver%20Chrono%20C%203.JPG.opt409x467o0%2C0s409x467.JPG

Gunstige? Vi snakker vel kunstig lave, eller?

20k for en Patek i gull?

Ringte de angående Patek'n. Den er fra 70-tallet, uten boks og papirer. 35mm. Den har en inskripsjon på baksiden med et navn, sted og år. Ganske sliten tilstand og trenger en overhaling. Remmen ser ut til å gå i oppløsning snart, men den går det jo an å skifte ut. Stopper og går litt sa de.. Visste ikke modelnr.

Tror faktisk ikke prisen er så urealistisk da... ?
@benbjo

Redigert av en moderator: