Ringte de angående Patek'n. Den er fra 70-tallet, uten boks og papirer. 35mm. Den har en inskripsjon på baksiden med et navn, sted og år. Ganske sliten tilstand og trenger en overhaling. Remmen ser ut til å gå i oppløsning snart, men den går det jo an å skifte ut. Stopper og går litt sa de.. Visste ikke modelnr.
Tror faktisk ikke prisen er så urealistisk da... ?
@benbjo
Dette er jo ikke noe røverkjøp, men samtidig en god pris for en 1680 som ser ut til å ha jevn patinering på visere og skive, OG det orginale sølvfargede datohjulet med open 6. Og pluss at boks og anker i allefall følger med. Service i 2009 utgjør vel ikke akkurat noen faktor i prisen vil jeg si. Ser også pen ut synes jeg.
Så, noen bør ta ansvar her
Rolex Submariner 1979 - Samleobjekt - FINN Torget
Dette er vel også en finfin pris: Omega Seamaster 300 professional - FINN Torget
Disse Seamasterene med sverdhender pleier å ligge noen tusen opp.
Kvartsklokke, men prisen er vel ikke helt gal likevel.
Birthyear sub (laget i 1988) hos Branaas: http://www.tidssonen.no/forum/klokk...s-og-sertifikat-nyoverhalt-kr-30-000-a-20359/
Når det først kommer en birthyear sub til salgs er jo dessverre klokkekonto nesten skrapt
HELT ENIG! Denne er skrevet ut 1 mnd og 9 dager før min fødsel! Kjangsen for å komme noe særlig nærmere enn dette er vell relativt liten!