Dagens kjøpetips

@Todda
Heilt ok.
Får prøve å følge med idag då.....
Usikker på svart vs kvit plutselig dog....


Hvordan gikk det med denne noen som bestilte?

Kunne godt ha tenkt meg å hørt mer om kvalitetsforskjellen på orient og orient star.
 
Redigert av en moderator:
Hvordan gikk det med denne noen som bestilte?

Kunne godt ha tenkt meg å hørt mer om kvalitetsforskjellen på orient og orient star.

@ocean2
Det gikk tilslutt.
Bestilte for 1min sidan.

Klokkene lå out of stock i aldri den tid. Og @Todda gjorde en god innsats ved å maile og spørre dei.
Når eg gikk til køys igår var fortsatt klokkene out of stock, men hadde lagt inn sånn: "Gi beskjed når på lager". Og når eg våkna nå så voila......:)


Skal gi lyd på kvalitetsforskjell. Har kun "vanlige" Orienter fra før.



Bestilte forøvrig ei i svart. Klarte liksom ikkje heilt å gå for den kvite...
 
Redigert av en moderator:
Så bra!

Jeg satt også og fulgte med. De var skikkelig treige med å legge dem ut, men nå er de der. Jeg tror likevel jeg må innse at jeg har de klokkene jeg trenger og flere til akkurat nå. Men jeg er sikker på at du har gjort et knallkjøp. Det blir spennende å høre hvordan den er. Hvor mye ble det i frakt?

Todda


@ocean2
Det gikk tilslutt.
Bestilte for 1min sidan.

Klokkene lå out of stock i aldri den tid. Og @Todda gjorde en god innsats ved å maile og spørre dei.
Når eg gikk til køys igår var fortsatt klokkene out of stock, men hadde lagt inn sånn: "Gi beskjed når på lager". Og når eg våkna nå så voila......:)


Skal gi lyd på kvalitetsforskjell. Har kun "vanlige" Orienter fra før.



Bestilte forøvrig ei i svart. Klarte liksom ikkje heilt å gå for den kvite...
 
Redigert av en moderator:
Så bra!

Jeg satt også og fulgte med. De var skikkelig treige med å legge dem ut, men nå er de der. Jeg tror likevel jeg må innse at jeg har de klokkene jeg trenger og flere til akkurat nå. Men jeg er sikker på at du har gjort et knallkjøp. Det blir spennende å høre hvordan den er. Hvor mye ble det i frakt?

Todda

Jeg kjøpte den hvite. Det ble ca 44 $ i frakt
 
Denne har jeg ikke sett før. Omega Seamaster Lillehammer Olympics. Quartz dog:

1402965d1393676968-fs-rare-omega-seamaster-olympia-lillehammer-limited-edition-smp-lille-002.jpg


1402962d1393676894-fs-rare-omega-seamaster-olympia-lillehammer-limited-edition-olympia-2.jpg


Tror mulighetene for en god prisreduksjon er tilstede. :)
 
Spurte om det kunne la seg gjøre med en face 2 face handel... just for fun.... fikk følgende svar:

Jeg er i trondheim. Jeg er syk. Har kreft i halsen. Det beste jeg kan gjore
er sending til deg med 50% depositum betalt via bank.
G

Finner ikke noen med det navnet hverken i skattelistene eller på facebook.. søk på google gir ingen resultat... styr unna!
 
Spurte om han tok 10% depositum... her er svaret folkens:

20% men jeg vil at du skal skrive at du gjennomforer handelen dersom
klokken er som beskrevet.
Til min kone:
Elena Borisova
Kontonr: 1206.68.38097.
Gus

Ler meg skakk!
 
Spurte om han tok 10% depositum... her er svaret folkens:

20% men jeg vil at du skal skrive at du gjennomforer handelen dersom
klokken er som beskrevet.
Til min kone:
Elena Borisova
Kontonr: 1206.68.38097.
Gus

Ler meg skakk!

Haha, jeg også fikk beskjed om depositum. Men det sa jeg ikke var aktuelt...
Ikke hørt noe mer, moro med slike folk..
 
Spurte om han tok 10% depositum... her er svaret folkens:

20% men jeg vil at du skal skrive at du gjennomforer handelen dersom
klokken er som beskrevet.
Til min kone:
Elena Borisova
Kontonr: 1206.68.38097.
Gus

Ler meg skakk!

Han ba om depositum av meg også. Jeg foreslo finn betalingsgaranti, paypal og kontant f2f. Ingen ting var bra nok for han og han ville kun ha cash eller bankoverføring. Hvordan han ville ha cash uten å møtes svarte han enkelt og greit ikke på.

Ble en varsel til finn for å si det sånn, så annonsen er fjernet nå.
 
Han ba om depositum av meg også. Jeg foreslo finn betalingsgaranti, paypal og kontant f2f. Ingen ting var bra nok for han og han ville kun ha cash eller bankoverføring. Hvordan han ville ha cash uten å møtes svarte han enkelt og greit ikke på.

Ble en varsel til finn for å si det sånn, så annonsen er fjernet nå.

Men rett skal være rett; Elena Borisova er i hvert fall kosher.