Dagens kjøpetips

Mye flott vintage fra uret.se (urverket.no):
Rolex Vintage & Rolex Begagnat - Köp/Sälj

Mye fint der :D

Lekker patina på denne helgull Suben :cool:

1250_001_front.jpg
 
Hvordan gikk det med denne noen som bestilte?

Kunne godt ha tenkt meg å hørt mer om kvalitetsforskjellen på orient og orient star.

@ocean2

Kvalitetsforskjell Orient vs Orient Star:
Alt virker bedre laget:
Bedre lenke
Finere finish
Mer solid.
Går mer korrekt.

Bedre på alle parametre.

Kjem til å halde meg til dei litt "dyrere" Orient nå framover. Om man kan kalle de dyre da:)
 
Redigert av en moderator:
Nei, min kom i går, identisk til din. Kanonflott klokke. ;)
Fekk samtidig som @Pasop

Dog den med sort skive. Angrer kanskje på det, kanskje ikkje:)
Seriøst OK klokke! Allroundbruk perfekt:)
Måtte jo til å tenke før eg skulle stille den GMTen då.


Er det slik at ein kun flytter "besel" ved reiser?
 
Redigert av en moderator:
Kjenner ikke til selver, men dette må da være OK pris Rolex Datejust i helgull - FINN Torget ?

Selger har tidligere fått kritikk her inne for å selge DJs med aftermarket-lenke og annonsere som orginal. Har vel også fått en del kommentarer iht arrogant og frekk oppførsel. Jeg ville styrt unna med mindre du virkelig kjenner dine vintage DJs. Selger ligger alltid relativt lavt i pris - noe som i seg selv er grunn til å være litt på tå hev
 
@Paragrafen - prisen er sikkert grei, men merk deg at denne er betraktelig mindre enn de Speedy du ofte ser (35.5 mot 41/39mm i Ø)
@adamskater Neida, den er 39. Kjent spec-feil på Omegas hjemmeside. (Selger er forsåvidt inne på det i annonsen sin også.)
@Paragrafen Sikkert greit for deg å vite hvis du vurderer reduced i tillegg til standard måneklokke. Utsagnet til Adam holder for øvrig vann, den fremstår som betraktelig mindre enn 3570.50.
 
Redigert av en moderator: