Dagens kjøpetips

Er vel flippeklokken over alle flippeklokker dette (!) Registrerer at 'alle' selger den etter kort tid.
Trur den sorte bezelringen blir noe 'hard', og dermed for mye sort i fremtoningen i det som egentlig skulle være en bling helgullklokke.

Fått den på gullenke så hadde jeg vært der!

• Liker
Reaksjoner: UJU
083.jpg

Ingy er og blir en av mine absolutte favoritter, men jeg skal ikke ha ny klokke nå (tror jeg:rolleyes:). Prisen er vel grei også.
Screenshot_20170729-023152.png

• Liker
Reaksjoner: Jone og Oddemann
Den ble slettet.

Skjønner. Jeg visste ikke at en kunne det, all den tid minstepris er møtt. Men sjekket reglene på klokkeriet nå for litt siden, og kan forsåvidt ikke se at dette er eksplisitt regulert - bud er visstnok kun bindende for kjøper. Så da er det kanskje bare å slette før auksjonen er ferdig hvis en ikke er fornøyd. Det høres jo umiddelbart ikke helt ok ut. Men ikke noe problem med å forstå at noen kan angre seg.

Skjønner. Jeg visste ikke at en kunne det, all den tid minstepris er møtt. Men sjekket reglene på klokkeriet nå for litt siden, og kan forsåvidt ikke se at dette er eksplisitt regulert - bud er visstnok kun bindende for kjøper. Så da er det kanskje bare å slette før auksjonen er ferdig hvis en ikke er fornøyd. Det høres jo umiddelbart ikke helt ok ut. Men ikke noe problem med å forstå at noen kan angre seg.

Er helt Ok for meg siden klokken har to store skader som ikke kommer tydelig frem i annonseteksten eller bildene.
Se vedlegg
Kassen som er laget av tantalum/Tantal kan ikke lasersveises. Så kassen må byttes. Ny kasse kommer på fort 45.000. En annen ting er at klokken er solgt via en gråmarkedsforhandler. Noe som gjør service ekstra utfordrende.
IMG_9359.JPG
IMG_9358.JPG

Chronomètre Bleu fra F.P Journe er inne og tilgjengelig for kjøp i deres Paris Boutique, til en pris på 20 583 € tax free.

Det var også mulig å reservere klokken i én måned ved betaling av et depositum på 7500 € (30%).

Dessverre var er det for tidlig for meg å slå til, da feriepengene tidligst ikke dukker opp før på andre siden av nyttår :eek:

• Liker
Reaksjoner: Zawatch