GrimReaper
Støttemedlem
For oss uinnvidde på fb. Hva kommer en sånn flott klokke til å ende på? Og hvordan i alle dager tør noen å legge ut noe så dyrt uten minstepris?
93500krFor oss uinnvidde på fb. Hva kommer en sånn flott klokke til å ende på? Og hvordan i alle dager tør noen å legge ut noe så dyrt uten minstepris?
Ja, det må kunne sies å være et meget godt kjøp. Den er helt utrolig flott med den grønne skiven. Jeg holdt på å kjøpe den blå rett før covid, men da lå den litt over budsjett ny. Mener den lå på rundt 120k i butikk den gangen.93500kr
Hadde nok endt på mer enn 93,5 om jeg hadde vært hjemme, og ikke på Granca i to uker til. Ja, ja. Lenge mellom hver gang et classy grønt sportsur dukker opp.Ja, det må kunne sies å være et meget godt kjøp. Den er helt utrolig flott med den grønne skiven. Jeg holdt på å kjøpe den blå rett før covid, men da lå den litt over budsjett ny. Mener den lå på rundt 120k i butikk den gangen.
@ToddaLongines Spirit Zulu Time i 42 mm i riktig fargekombinasjon og til det jeg vil hevde er en god pris (22k). Kan anbefale modellen varmt!
Longines Spirit Zulu Time 42 mm | FINN-torget
Selger min Longines Spirit Zulu Time 42 millimeter «true» GMT på bakgrunn av lite armtid. Denne klokken er for flott til å ikke skulle brukes. Jeg opplever denne som en stor 42 millimeter. Dette er fordi den reelle lengden på klokken blir større fordi lenken har «male» endeledd. Tykkelsen på...www.finn.no
Alt for stor for meg (i alle fall lug-to-lug). Jeg har den i 37 mm med oppgradert lenke og reim.
Det var 39 du testa sist?Alt for stor for meg (i alle fall lug-to-lug). Jeg har den i 37 mm med oppgradert lenke og reim.
Vis vedlegg 361623
Jeg forstod det slik at sammenlignet med 42 mm har 37 mm quick-release på lenka. Men nå ble jeg veldig usikker...
@Oddemann Det er 39 mm Zulu GMT jeg har kikket på i det siste.
Nedre Slottsgate