Ja, det var vel 2 stk. mener jeg.Noen som vet om de har Panerai Due 38 mm på salg?
Ja, det var vel 2 stk. mener jeg.Noen som vet om de har Panerai Due 38 mm på salg?
Takker! Hører gjerne om fargeutvalg og pris hvis noen vet.Ja, det var vel 2 stk. mener jeg.
Ja, tror det var en eller to på KJ.Noen som vet om de har Panerai Due 38 mm på salg?
Skulle ikke den gule der være litt vrien å få tak i. Mener noen hadde noen profetier om det her inne. Litt spesielt at den er på salg da. Eller er det en annen modell kanskje? Er ikke så oppdatert på merket.Urmaker Nelvik har påsketilbud i nettbutikken.Vis vedlegg 364963
Er nok den, ja. Kul klokke og veldig mye (på alle vis) klokke for pengene.Skulle ikke den gule der være litt vrien å få tak i. Mener noen hadde noen profetier om det her inne. Litt spesielt at den er på salg da. Eller er det en annen modell kanskje? Er ikke så oppdatert på merket.
Ble det SBGA413? Den kikket i alle fall jeg på. Nydelig!Urmaker Christensen hat 25 % på alle lagerførte Grand Seiko og Rado. Dermed er årets sommerklokke (en av dem) på plass.Vis vedlegg 365927
Det ble SBGE295G.Ble det SBGA413? Den kikket i alle fall jeg på. Nydelig!
Vis vedlegg 365941
Utrolig mye spennende! Gøy om noen dukker opp her inne i etterkantBukowski har en interessant auksjon nå: