Dagens kjøpetips

Avsluttes en omega-auksjon på bukta om 40min, utgangsbud på 1699$
Gullbezel på en ellers strøken SMP, er det kanskje "Non AC" denne kalles,
serienummer på kort og kasse stemmer - men klarer for mitt liv ikke å få inn en link til den med ebay-app og tapatalk på padden.
Seek and ye shall find
"Omega Seamaster Professional Automatic Chronometer 18K Solid Gold Bezel Cal 1120"
(mid-size dog)

Kvittering (eller ikke) på service avgjør vel kjappt om det er go (no go) på den?

Jupp, elllers er den prisen der mer lik prisen på DJ mange steder i verden, enn det den he vært i Norge sen seneste tiden. Er ikke såå lenge siden den lå flere DJ på finn til 10-12k ..

Alle og svigermoren deres vil av en eller annen grunn ha Longines Legend Diver uten dato, i dag kan Lervik Ur melde om at de har et eksemplar inne, førstemann til mølla. Se meldingen på Facebooksiden deres her.

Kan det stemme at enkelte TSere har hatt innvendinger mot denne selgeren tidligere? Mener å huske noen uoriginale lenkerdeler eller noe slikt ...

Kan stemme det, Anders.
Jeg har også gjort en handel med han en gang, gikk forsåvidt greit, men hadde en relativt høy service kostnad på klokken kun etter et par mnd. Det er vel risikoen når man kjøper klokker uten servicehistorikk.

Ja, var usikker på om jeg hadde lest om denne før. Fant postene, takk for påminnelse.