Jeg er plutselig enda mere glad i mine "contemporary Japanese divers"Når jeg ser slike ting priser jeg meg lykkelig over at vintage er av null interesse. Må være utrolig frustrerende å være opphengt i ting som koster så meningsløst mye..
Jeg er plutselig enda mere glad i mine "contemporary Japanese divers"Når jeg ser slike ting priser jeg meg lykkelig over at vintage er av null interesse. Må være utrolig frustrerende å være opphengt i ting som koster så meningsløst mye..
2011 ROLEX Platinum Diamond PEARLMASTER 18956
Når jeg ser slike ting priser jeg meg lykkelig over at vintage er av null interesse. Må være utrolig frustrerende å være opphengt i ting som koster så meningsløst mye..
Vær oppmerksom på at denne er overpriset med USD 55-60.000 (!)
Hamilton Khaki King her på forumet til 1500 hørtes jo spontant ut som en grei deal (sagt helt uten egeninteresse)
Den er 40mm http://www.hamiltonwatch.com/en/gents/khaki/field/king-auto/H64455133+1
Noen som vet hvor stor denne klokken er?
Unbox på vei?
Må si unboxingen holdet litt over Hamilton-klasse.Ja, men ikke på en hamilton. Blir litt i minste laget for meg med 40mm. Liker de ifra 42mm og oppover.
Må si unboxingen holdet litt over Hamilton-klasse.
Du satt inne med den du
Er et knipe urmakere rundt om som har fått inn no-date, da det har blitt laget opp et parti, grunnet den høye etterspørselen..
maghas9, har du noe informasjon om hvor stort dette partiet er? Prøvde å søke litt på nett, men fant ingen svar.