Dagens kjøpetips

Nei det har jeg ikke.. Er nok heller ikke er tall som blir oppgitt offisielt! Vet dog at det var førsteman til mølla prinsippet som gjaldt for de klokkene som ble tilgjengelig her oppe i lille Norge..

Sant nok, jeg som var så heldig å få meg LLD for et par uker siden håper jo de ikke kommer tilbake :)

På en annen side er det jo et flott ur som flere bør få gleden av.
 
Er et knipe urmakere rundt om som har fått inn no-date, da det har blitt laget opp et parti, grunnet den høye etterspørselen..

Dette er nok som å banne i kirka, men jeg foretrekker den med dato.
Og har det ikke vært for at frue med barn hadde krevd en sydentur så hadde nok denne vært på handa nå. Men livet ville det ikke slik,men bare vent godtfolk den kommer. :D. Mohaha. :p
 
Rolex Daytona Cosmograph i 18 karat gull til salgs hos Bachmann & Scher:

1981421gross.jpg


Denne er så hårete at jeg nesten begynner å like den. Så "over the top" at den blir kul! ;) Rasende billig også, bare 17.950 Euro.
 

Kjenner jeg blir litt svett på ryggen av den prisen der. Kjøpte en liknende Air king til samboeren(som hun skal få på lørdag) for et par mnd siden. Trodde dengang at jeg gjorde et bra kjøp, og den kostet litt under det DOBBELTE av denne prisen...
Håper jo at denne fyren her er enten en dust og noen gjør et røverkjøp, eller at den er falsk og som gjør han til en enda større dust. Hvis ikke dette stemmer og det er dette som er bruktpris på disse urene, er det nok undertegnede som er en stor dust:evil:
 
Kjenner jeg blir litt svett på ryggen av den prisen der. Kjøpte en liknende Air king til samboeren(som hun skal få på lørdag) for et par mnd siden. Trodde dengang at jeg gjorde et bra kjøp, og den kostet litt under det DOBBELTE av denne prisen...
Håper jo at denne fyren her er enten en dust og noen gjør et røverkjøp, eller at den er falsk og som gjør han til en enda større dust. Hvis ikke dette stemmer og det er dette som er bruktpris på disse urene, er det nok undertegnede som er en stor dust:evil:

Jeg er litt på ustø grunn her, men når jeg så dette bildet så begynte jeg å lure litt. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=35182647
Den butikken har aldri hatt navnet Askeland så vidt jeg kan huske. Det har vel alltid het Jacobsen. Kan noen bekrefte /avkrefte dette?
 
Typiske amerikanske nettpriser er vel 25 - 30k USD.

Jeg lurer også veldig på hva slags pris slikt har på det hjemlige markedet. Noen som har snakket med Jonny?

Jeg tør nesten ikke, i frykt for at jeg skal gi Jonny alle klokkene mine og ta denne med hjem ...

Hadde det derimot vært en 6263! Da hadde jeg vurdert det ;) Jeg synes vintage Daytona skal ha svart tachybezel.
 
Tips om (mulig) godt kjøp på Breitiling Montbrillant på City Nord i Bodø

Hei!

Jeg er usikker på om dette er riktig del av forumet å poste dette, men prøver meg allikevel! På protid på City Nord har de tilbud på en Breitling Montbrillant med brun skinnrem og brun skive. Egentlig pris 36000, men til salgs for 24000.

Jeg prøvde denne i dag og det er et flott ur, men kommer ikke til å kjøpe det. Tipser derfor her hvis det er noen av dere som kan være interesserte! (Hvis dette er dårlig stil/kotyme ber jeg om tilbakemelding på dette - er ny her).

Ps. Jeg er ingen ekspert (og det kommer sikkert tydelig frem i teksten) så har dessverre ikke videre specs på dette uret.
Ds.
 
Typiske amerikanske nettpriser er vel 25 - 30k USD.

Jeg lurer også veldig på hva slags pris slikt har på det hjemlige markedet. Noen som har snakket med Jonny?

Jeg tør nesten ikke, i frykt for at jeg skal gi Jonny alle klokkene mine og ta denne med hjem ...

Hadde det derimot vært en 6263! Da hadde jeg vurdert det ;) Jeg synes vintage Daytona skal ha svart tachybezel.

Har sport Jonny men ennå ikke fått noe svar, men sannsynligvis ikke noe for meg da kassen er ganske liten, 37mm!
 
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=35244348

Den eneste dressklokka du egentlig trenger. Kan ikke se hvor man skulle få mer urverk i en gullkasse enn denne. Helt fantastisk!

Caveat emptor: Muligens er lugsene litt mye polerte. Jeg vet ikke om denne modellen skal ha en mer firkantet ytre profil på lugsene slik som min Pie Pan i stål. Dessuten litt vanskelig å se på bildene. Kjøper bør gjøre god research, samt ta en kikk på klokken selv.

Edit: Jeg ser mange Connies på nettet med tilsvarende lugs, så det kan godt være helt ok :)

48_808913403.jpg