Dagens kjøpetips

en bezel som er helt avrundet og med et hakk er ikke så sexy på en aquanaut IMHO.
Patek har ofte fornuftige priser på service sett i forhold til opprinnelig kjøpsum men prisen på glass og bezel til Aquanaut og Nautilus seriene er ikke i kategorien "fornuftig"

Hva mener du med helt avrundet? Som i for mye polert?
Noen ide om hva et nytt glass koster?
 
Rolex Explorer II Ref. 16570 - FINN Torget

The real deal?
Ser at telefonnummeret tilhører en mann som er adressert i trondheim:confused:

Vanskelig å si. Men, jeg holder meg milevis unna! For mange likhetstrekk med tidligere fake annonser. Svensk tekst. Klokken befinner seg i Tyskland (har mailet med mr. Duerr). Ikke sammenheng mellom navn på eier av tlf og mailadr. Lokkepris. Ikke viktig informasjon som klokkens alder, dårlig bilde, men klipp og lim info om modellen generelt.
 
Vanskelig å si. Men, jeg holder meg milevis unna! For mange likhetstrekk med tidligere fake annonser. Svensk tekst. Klokken befinner seg i Tyskland (har mailet med mr. Duerr). Ikke sammenheng mellom navn på eier av tlf og mailadr. Lokkepris. Ikke viktig informasjon som klokkens alder, dårlig bilde, men klipp og lim info om modellen generelt.

Mange av likhetstrekkene til POen til 16K, klokken var i Tyskland, svensk tekst og et telefonnummer som ikke eksisterer.

Tror jeg holder meg unna slike "for godt til å være sant" annonser
 
Rolex Explorer II Ref. 16570 - FINN Torget

gBuYs.gif


;)
 


Selger bor ikke lenger i Norge, men i Tyskland ...mao blir mva og toll og greier ...
Men takket ja til 25k da, så om noen er keene så er det bare å kjøre på, om de tørr. Jeg takket nei når hele Tyskland-opplegget kom for en dag, hvilket var etter jeg ga bud ...Aner ikke hva som er greia med PO opplegget hans, men all korespondanse frem til den "lille" dataljen om Tyskland (!) var ok i allefall, for det det er verdt ...
 
Redigert:
Prisen er fin, men mangelfulle bilder, feil box og kort annonsetekst, ikke telefon (med litt krokete språk)

Har vært mye tull med Finn-annonser med lokkepris i det siste, bli ikke forundret hvis selger plutselig er i Tyskland ... eller så viser det seg at det er årets kupp :)
 
Prisen er fin, men mangelfulle bilder, feil box og kort annonsetekst, ikke telefon (med litt krokete språk)

Har vært mye tull med Finn-annonser med lokkepris i det siste, bli ikke forundret hvis selger plutselig er i Tyskland ... eller så viser det seg at det er årets kupp :)

"Annonsen er avvist".
 
tur/retur til Tyskland koster jo faktisk ikke så mye, så hvis jeg hadde hatt pengene eller skulle bruke opp mot 70 lapper på en klokke, kunne jeg lett dratt ned dit på en liten weekend, selv om det innebar at annonsøren var fake eller at klokken var det. :)